Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:17:22 GMT

افتتاح رسمی عمارت نوفل لوشاتو از 8 فروردین ماه

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۳۱۸۰

عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو با «شب بیست و یکم» به کارگردانی مهدی رضایی که نخستین پروژه تئاتری تولید شده از سوی این مجموعه نمایشی است، به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی، نمایش «شب بیست و یکم» بر اساس متنی از محمود استادمحمد نخستین اثر تولید شده عمارت نوفل‌لوشاتو است که این مجموعه نمایشی را از دهه نخست فروردین ماه سال آتی، به‌طور رسمی افتتاح می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراح و کارگردان این اثر نمایشی مهدی رضایی و مهدی خالدی هستند و بازیگران آن (به ترتیب حروف الفبا) عبارتند از: احسان احمدی، ایمان حاج‌عظیمیان، مهدی رضایی، کامران طاهری، مجید عراقی، میلاد کرباسی و برسام نوری‌اسکوئی.

طراحی پوستر نمایش را نیز صادق حسینی به عهده دارد.

در خلاصه داستان آن آمده است: «بیست و یک روز طول می‌کشه تا خون، بشه خون مادرزاد.»

«شب بیست و یکم» از ۸ تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند به مناسبت افتتاح رسمی این مجموعه نمایشی، بلیت سه روز نخست را با پنجاه درصد تخفیف از سایت تیوال تهیه کنند.

ساختمان جدید عمارت نوفل‌لوشاتو در خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، نبش تقاطع رازی، پلاک ۱۸ واقع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عمارت نوفل لوشاتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی صبح سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح شبکه آزمایشگاهی مجتمع آموزشی سما با بیان اینکه بنا داریم به صورت حرفه ای آزمایشگاه داری کنیم، بیان کرد: در هر استان یک مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی و خدماتی پژوهشی در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که این اتفاق در استان البرز رقم خورد و مجموعه آزمایشگاهی افتتاح شد که امید است منافع آن به مردم و منطقه برسد، عنوان کرد: آزمایشگاه های استانداردی که بتوانند خدمات استاندارد ارائه دهند، سرمایه دانشگاه را به صورت فعال و در خدمت صنعت و مردم در می آورند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری فرودگاه بین المللی پیام در البرز این استان می تواند یکسری آزمایشگاه های صادرات را نیز پشتیبانی کند. آزمایشگاه های این حوزه باید استانداردهای اروپایی و مورد نیاز برای صادرات را نیز اخذ کنند که مقدمه آن تشکیل این مرکز آزمایشگاهی بود.

طهرانچی مجموعه آزمایشگاهی که امروز افتتاح شد در حوزه های غذا، بیوتکنولوژی، امور متناسب با کشاورزی و وزارت بهداشت و نیز علوم پزشکی فعالیت می کند، مطرح کرد: با توجه به اینکه نوآوری لزوماً نو بودن نیست بلکه اتصال دادن مجموعه ها به یکدیگر برای ارائه خدمات است، شیرازه و شاکله این مجموعه برای من جذاب بود.

کد خبر 6092923

دیگر خبرها

  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها