Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از محدودیت تردد در محورهای بلوار ارم و گنجنامه شهر همدان در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت‌های تردد در شب چهارشنبه سوری، بیان کرد: محورهای گنجنامه، بلوار ارم و پشت شهربازی رنگین کمان مسدود و تردد هر گونه خودرو ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شرایط چهارشنبه سوری امسال کمی متفاوت‌تر از سال‌های قبل است، افزود: در این شب از ساعت ۲۱ به بعد هیچ‌گونه ترددی نداریم و محدودیت کامل برقرار است و علاوه بر اینکه ترددها به وسیله دوربین‌ها کنترل می‌شود، عوامل پلیس نیز نظارت ویژه‌ای خواهند داشت.

جمالی با اشاره به اینکه ورود خودرو از شهرهای قرمز و نارنجی به همدان ممنوع است، خاطرنشان کرد: خودروهایی که به محدودیت‌ها بی‌توجه باشند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد همچنین جریمه تردد شبانه ۲۰۰ هزار تومان است.

وی در پایان از شهروندان همدانی درخواست کرد: در روزهای پایانی سال برای تردد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند چراکه در نقاطی از شهر مانند میدان آرامگاه بوعلی و محدوده میدان امام(ره) مشکلاتی زیادی ایجاد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی چهارشنبه سوري پليس راهور گنجنامه چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج بارش دوباره از فردا در استان همدان

محمدحسن باقری شکیب گفت: رگبار موقت باران، احتمال رعد و برق در برخی از مناطق استان به ویژه در مناطق کوهستانی طی ۲۴ ساعت آینده برای استان همدان پیش بینی می‌شود.

او گفت: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در اکثر نقاط استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشترین بارش گزارش شده در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به ایستگاه موسی آباد اسدآباد با هفت میلیمتر است و در ایستگاه فرودگاه همدان بارشی ثبت نشده و در ایستگاه داخل شهر همدان نیز هشت دهم میلیمتر بارش به ثبت رسیده است.

باقری شکیب گفت: از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده هوا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و وزش باد برای روز چهارشنبه در برخی از نقاط استان پیش بینی می‌شود.

او گفت: بیشترین سرعت وزش باد طی ۲۴ ساعت گذشته با ۵۳ کیلومتر بر ساعت از فامنین گزارش شده و در همدان سرعت وزش باد به ۳۶ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته نداریم و هوای خنک روزانه در استان ماندگار است.

باقری شکیب گفت: بیشینه دما طی ۲۴ ساعت گذشته از نهاوند با ۱۹ درجه و کمینه از گل تپه با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

او گفت: دمای هوا در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۷ و ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد