Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:20:21 GMT

ترخیص ۳۴۰۰ موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ‌های پلیس یزد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۳۴۲۲

ترخیص ۳۴۰۰ موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ‌های پلیس یزد

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد از اجرای طرح آزادی موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌های یزد خبر داد و گفت: سه هزار و ۴۰۰ موتورسیکلت در قالب این طرح از پارکینگ‌ها آزاد شد.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، وضعیت امنیت استان یزد را خوب ارزیابی و اظهار کرد: میزان سرقت‌ها در سال جاری نسبت به سال گذشته چهار درصد کاهش یافته و کشفیات سرقت‌ها نیز افزایش هفت در صدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از کشف ۷۰ درصد سرقت‌های استان یزد خبر داد و افزود: دو سوم سرقت‌های استان یزد خرد است که از نظر ارزش ریالی رقم قابل توجهی نیست.

بهدانی‌فرد آمار سرقت به عنف در استان یزد را دارای کاهش ۵۰ درصدی در سال جاری اعلام کرد و گفت: استان یزد در این زمینه جایگاه خوبی در کشور دارد.

فرمانده انتظامی استان در مورد سرقت‌های مسلحانه استان یزد نیز بیان کرد: مورد اخیر، سرقت مسلحانه از یک طلافروشی فاقد مجوز بوده و سارقان غیربومی با توجه به اینکه طلا فروشی در کوچه فرعی قرار داشت، اقدام به سرقت مسلحانه دو کیلو طلا کردند.

وی با بیان اینکه هیچ اثری از سارقان نبود، تصریح کرد: با این وجود در کمتر از ۲۴ ساعت رد پای آنها در یکی از استان‌های جنوب غربی کشور دیده شد و سارقان قبل از خروج از مرز دستگیر شدند و طلاها پس گرفته شد.

بهدانی فرد عنوان کرد: کشف این سرقت بازتاب خوبی بین مردم داشت و احساس امنیت را در مردم بالا برد.

وی همچنین از کشف ۵۲ تن موادمخدر در استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار داشت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از افزایش ۲۹ درصدی برخوردار بوده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به یکی از عملیات‌های سخت پلیس در یکی از محورهای منتهی به یزد، عنوان کرد: در این عملیات درگیری با اشرار و قاچاقچیان اتفاق افتاد و در نهایت آنها دستگیر شدند.

وی در این دیدار همچنین به ارائه آماری از کشفیات کالاهای قاچاق و احتکار شده پرداخت و افزود: از ابتدای سال جاری، ۱۳۱ میلیارد تومان کالای قاچاق و ۵۵ میلیارد تومان کالای احتکار شده توسط پلیس کشف شد.

بهدانی فرد ادامه داد: به منظور کمک به مردم در شرایط بد اقتصادی موجود، علاوه بر آزادسازی موتورسیکلت‌ها بدون سختگیری‌های جدی، طرح کاهش توقیف موتورسیکلت‌ها را نیز اجرا کردیم.

آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های پلیس استان، اظهار کرد: امیدواریم پلیس در حوزه مواد مخدر همچنان قوی و سختگیرانه‌تر عمل کند تا قاچاقچیان و اشرار در این استان احساس امنیت نکنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با موادمخدر افزود: لازم است از نیروهای مجروح و آسیب دیده در مقابله با اشرار به خوبی دلجویی شود.

ناصری با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز، عنوان کرد: به نظر می‌رسد سفرهای بسیاری به یزد انجام شود که در این راستا علاوه بر تامین امنیت و پیشگیری از سرقت، باید گشت‌های محله‌ای نیز توسط پلیس افزایش یابد.

امام جمعه یزد ادامه داد: پلیس هم باید سرقت‌ها و هم مسائل اخلاقی را مدنظر داشته باشد و اجازه ندهد برخی افراد عامدانه، قبح برخی مسائل نظیر بی‌حجابی را از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه یزد دارای فرهنگ اصیل دینی است، افزود: گردشگران و مسافران باید حرمت این شهر و مردم آن را حفظ کنند و پلیس نیز باید از حرکات مغایر با فرهنگ دینی یزد به ویژه در ایام نوروز جلوگیری کند.

ناصری، تذکر پلیس را بسیار اثرگذار دانست و گفت: برخورد محترمانه، مؤدبانه و در عین جدی پلیس به افرادی که مرتکب اعمال منافی عفت می‌شود، ضروری است و لازم است نیروهای پلیس در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

وی همچنین بر توصیه و یادآوری موارد مختلف از پیشگیری از سرقت تا حفظ شئون اسلامی را در قالب کتابچه‌هایی در اختیار مسافران قرار دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود، دستگیری سارقان سرقت مسلحانه طلافروشی بلوار ۱۷ شهریور را نیز اقدامی بسیار ارزنده دانست و از تلاش‌های پلیس استان در این زمینه قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نیروی انتظامی امام جمعه يزد موتورسیکلت های رسوبی ترخیص موتورسیکلت بهدانی فرد استان یزد سال جاری سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد

عسگری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

انهدام باند سارقان جیب بر در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: ۸ سارق سیم برق که به صورت گروهی اقدام به سرقت کابل‌های برق و خرید و فروش آن‌ها می‌نمودند، با صدور دستورات قضایی دستگیر و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ