Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانلود قسمت 4 میخواهم زنده بمانم، قسمت چهارم 4 سریال میخواهم زنده بمانم، برای دانلود سریال میخواهم زنده بمانم قسمت ۴ چهارم و به ادامه مطلب مراجعه کنید و به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

به گزارش برنا، سریال میخواهم زنده بمانم سریالی است در قالب درام عاشقانه به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته محصول سال 1399 می باشد سریال میخواهم زنده بمانم قصه ای در دل اتفاقات پرشمار دهه 60 میباشد این سریال یکی از پربازیگرترین سریال ها ایرانی میباشد که قسمت اول آن امروز منتشر شد و شما میتوانید آن را دانلود کنید

◉ بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم

هما حقی ، حامد بهداد ، سحر دولتشاهی ، مهدی حسینی نیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

، عزت مهرآوران ،افسانه چهره آزاد ،امیر نوروزی ،محمدرضا مالکی ،فرید سجادی حسینی ،مهدی صباغی

برای دانلود قسمت قسمت 4 میخواهم زنده بمانم به لینک زیر مراجعه کرده

دانلود قسمت 4 میخواهم زنده بمانم

دانلود قسمت های قبلی: دانلود سریال میخواهم زنده بمانم

خلاصه داستان:

هما حقی ( سحر دولتشاهی ) و نامزدش ( پدرام شریفی ) به همراهِ خانواده حقی آماده می شوند تا برای شب تولدِ همایون حقی، پدرِ خانواده ( بابک کریمی ) او را غافل گیر کنند. اما با رسیدن پدر، همه ی خانواده غافل گیر می شوند

معرفی سریال میخواهم زنده بمانم

سریال میخواهم زنده بمانم سریالی است در قالب درام عاشقانه به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته محصول سال 1399 می باشد

داستان سریال میخواهم زنده بمانم

داستان سریال میخواهم زنده بمانم قصه ای در دل اتفاقات پرشمار دهه 60 …

کارگردان: شهرام شاه حسینی

تهیه کننده: محمد شایسته

نویسنده: شهرام شاه حسینی

بازیگران سریال دراکولا

مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد

دانلود سریال دراکولا مهران مدیری

داستان سریال دراکولا

ادامه پول‌شویی کامروا در قالب موسسه خیریه و در خلاصه داستان سریال آمده ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که سه سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم

درباره سریال دراکولا

دراکولا سریالی کمدی با هنرنمایی مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد و کارگردانی مهران مدیری این سریال محصول سال 1400 کشور ایران است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سریال دراکولا سریال دراکولا مهران مدیری شهرام شاه حسینی سریال دراکولا داستان سریال مهران مدیری دانلود قسمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)