Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با موضوع ساماندهی حاشیه نشینی در کلانشهر مشهد مقدس با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و وزرای نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی،تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان برگزار شد.

اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کاهش حاشیه نشینی در شهر مشهد گفت: برنامه‌های اجرایی و اقدامات مشترکی در موضوعات زیربنایی و روبنایی و همچنین اقدامات عملی و اجرایی در حوزه‌های فرهنگی و عمرانی و انتظامی در نظر گرفته شده که همه دستگاه‌ها باید نسبت به رسیدگی به امور مردم این استان مورد توجه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور ١٣٠ پروژه تدوین شده است.

وزیر راه تصریح کرد:این پروژه‌های ١٣٠گانه با بودجه ١۵٠٠میلیارد تومانی توسط وزارت راه و شهرسازی و با همکاری دستگاه‌ها مختلف و جذب مشارکت خیرین در حال احداث هستند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت یک شهرک مسکونی ۵۵۵ هکتاری در اطراف قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید غفوری رئیس هیأت‌مدیره شهرهای جدید از صدور پروانه تأسیس نخستین شهرک مسکونی دولتی در استان قم تحت عنوان پرنیان یک هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان قم خبر داد و گفت: فردا ۲۰ اردیبهشت ماه هم‌زمان با سفر رئیس جمهور به استان، با توجه به صدور پروانه تأسیس شهرک مسکونی دولتی در قم به مساحت ۵۵۵ هکتار تحت عنوان پرنیان ۱ کلنگ احداث این شهرک مسکونی به زمین زده می‌شود.

غفوری توضیح داد: شهرک پرنیان یک به طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن اختصاص دارد. مقرر است تا ساخت این شهرک همراه با واحدهای مسکونی آن و سایر خدمات با جمعیت‌پذیری ۳۰ هزار نفر طی ۴ سال احداث شود.

رئیس هیأت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به اینکه تمامی واحدهای این شهرک مسکونی به شکل یک طبقه و حیاط دار در قطعات ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری احداث می‌شود، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت این شهرک مسکونی چهار سال زمان می‌برد و به شکلی احداث خواهد شد تا حمل‌ونقل و کیفیت زندگی شهری آن متناسب با استانداردها باشد.

غفوری فاصله این شهرک مسکونی تا شهر قم را ۲۱ کیلومتر عنوان کرد.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، مجموعه شهرک‌های مسکونی پرنیان شامل ۴ شهرک مسکونی است که طرح‌های سه شهرک آن تهیه و به تصویب شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران رسیده است و پروانه احداث شهرک مسکونی پرنیان یک به مساحت ۵۵۵ هکتار صادر شده است. همچنین با تصویب طرح جامع شهرک‌های پرنیان ۲ و پرنیان ۳ در شورای‌عالی شهرسازی و معماری، پیش پروانه این شهرک‌ها با مساحت ۵۸۳ و ۷۷۳ هکتار و ظرفیت ۶۰ هزار نفر توسط رئیس ستاد شهرک‌سازی به نام سازمان ملی زمین و مسکن به نمایندگی از دولت صادر شد. برنامه‌ریزی شده تا با صدور مجوزهای مذکور، مدیریت و عملیات اجرایی شهرک پرنیان با هدایت سازمان ملی زمین و مسکن آغاز شود.

کد خبر 6100787

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یک شهرک مسکونی ۵۵۵ هکتاری در اطراف قم
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • ساماندهی مسجد یوردشاهی ارومیه
  • لزوم ایجاد کمربند سبز در اطراف شهر برای جلوگیری از حاشیه نشینی
  • ضرب الاجل یک ماهه به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج برای ساماندهی قطعه هنرمندان
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب