Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در حاشیه این آیین که جمعی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم حضور داشتند، گفت: اولین تزریق واکسن بیماری کووید ۱۹ در مراکز تجمعی شبانه‌روزی زیر پوشش بهزیستی برای سالمندان مقیم در مراکز سالمندان انجام می‌شود.

علی عرب نژاد افزود: واکسن کرونا در این مرحله برای ۶۹ نفر از سالمندان و ۵۹ نفر از کارکنان مراکز سالمندان استان در شهرستان‌های بیرجند، فردوس، قاینات و طبس تزریق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در مجموع ۱۲۸ نفر از مقیمان و کارکنان این مراکز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مراکز بهداشت و درمان واکسینه می‌شوند.

مرحله نخست واکسیناسیون بیماری کووید ۱۹ در خراسان جنوبی روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه با تزریق واکسن کرونا در بیمارستان ولی‌عصر (عج) بیرجند آغاز شد و ۱۵۰ دُز واکسن کرونا سهمیه خراسان جنوبی از اولین محموله ورودی به کشور بود که برای ایمن‌سازی ۷۵ نفر از کادر درمانی در بخش‌های ویژه مقابله با کرونا اعم از پزشکان متخصص، پرستاران و کادر خدماتی اختصاص یافت.

این تعداد واکسن در چهار بیمارستان استان شامل بیمارستان ولی‌عصر (عج) بیرجند، بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس، بیمارستان شهدای قاین و بیمارستان حضرت رسول (ص) فردوس به کادر درمانی تزریق شد.

با توجه به دریافت دومین محموله واکسن کرونا در خراسان جنوبی، مرحله دوم واکسیناسیون کرونا از ۱۷ اسفند ماه جاری آغاز شد و اولویت اول افرادی بودند که در حوزه درمان حدود ۲۱ روز قبل واکسن مرحله اول را دریافت کردند.

همچنین گروه‌های جدید شامل کادر حوزه درمان، بهداشت شامل پزشک، پرستار و نمونه‌گیر مراکز بهداشتی ۱۶ ساعته، کارکنان آرامستان‌ها، شماری از ایثارگران و سالمندان مستقر در مراکز شبانه‌روزی با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت در این مرحله واکسینه می‌شوند.

برچسب‌ها بیرجند ویروس کرونا سالمندان واکسن خراسان جنوبی واکسیناسیون دانشگاه های علوم پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند ویروس کرونا سالمندان بیرجند ویروس کرونا سالمندان واکسن خراسان جنوبی واکسیناسیون دانشگاه های علوم پزشکی اخبار کنکور خراسان جنوبی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند

لشکری  مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.

او افزود: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری بیان کرد: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند