Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@11:42:08 GMT

لیگ NFL | درو بریز بعد از 20 فصل حرفه ای بازنشسته شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۴۰۰۰

لیگ NFL | درو بریز بعد از 20 فصل حرفه ای بازنشسته شد

درو بریز بعد از 20 فصل بازی در NFL بازنشسته شد.

درو بریز با ثبت ده ها رکورد مختلف در NFL، اعلام بازنشستگی کرد.

قوانین فوتبال آمریکایی

تاریخچه فوتبال آمریکایی

معرفی تیم های حاضر در لیگ فوتبال آمریکایی NFL

نحوه انجام مسابقات در طول یک فصل

بهترین بازیکنان لیگ NFL

اصطلاحات رایج NFL

پروبول چیست؟ با مسابقه آل استار لیگ فوتبال آمریکایی NFL آشنا شوید

با سوپربول آشنا شوید

به گزارش طرفداری، سرانجام بعد از هفته ها شايعه، درو بريز رسما اعلام كرد كه ديگر فوتبال آمريكايى بازى نخواهد كرد و بعد از 20 سال فعاليت حرفه اى در NFL، بازنشسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بريز به عنوان پيک 32 درفت 2001 توسط سن ديگو چارجرز انتخاب شد و بعد از 4 سال نه چندان جالب در چارجرز، به نيواورلينز سينتس ملحق شد. بريز در سينتس به يكى از بهترين كوارتربک هاى نسل خود تبديل شد و به حرف خود عمل كرد و باعث شد چارجرز بزرگ ترين اشتباه خود را مرتكب شود. بريز سينتس را به اولين و تا به امروز آخرين سوپربول خود رساند و در اين تيم ده ها ركورد مختلف ثبت كرد.

درو بریز بعد از 20 فصل حرفه ای، بازنشسته شدافتخارات و دستاوردهای دروز بریز در NFL

20 فصل

13 پروبول

2 عنوان بهترين بازيكن هجومى فصل

1 سوپربول 

‏1 MVP سوپربول 

1 عنوان بهترين بازگشت سال

5 حضور در تيم هاى منتخب سال

7 عنوان بيشترين پسينگ يارد فصل

4 عنوان بيشترين پاس تاچ داون فصل

6 عنوان بيشترين پاس كامل فصل

نگاهى به آمار و برخى از ركوردهاى درو بريز در NFL:

80538 يارد پاس (اول)

571 پاس تاچ داون (دوم)

7142 پاس كامل (اول)

67.7 درصد دقت پاس (دوم)

اخبار داغ 

معاون تراکتور به دلیل دخالت در امور فنی و مدیریتی برکنار شد؛ جدایی دژاگه و شجاعی قطعی است پاس گل مهدی طارمی و گل اولیویرا به پاکوس د فریرا روی اشتباه دروازه بان حریف (پورتو 2-0 پاکوس د فریرا) حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تعویض آنخل دی ماریا در بازی مقابل نانت به دلیل سرقت خشونت آمیز از خانه اش / ویدیو اولیور کان: هالند؟ ما بهترین بازیکن جهان را در بایرن مونیخ داریم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال آمریکایی بازنشسته شد درو بریز بعد از 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، نصرالله دریابیگی در این باره اظهار کرد: در جلساتی که با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و معاونین ایشان داشته‌ایم سه پیشنهاد مهم را درباره افزایش حقوق کارگران بازنشسته تحت پوشش کانون عالی بازنشستگان طرح کردیم؛ اول این که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تورم ۴۳.۶ درصدی موجود را پوشش دهد؛ دوم آن که دراجرای ماده ۴۱ قانون کار ۳۵ درصد افزایش سطوح مزدی را لحاظ کنند و افزایش مزایا هماهنگ با دریافتی کارگران و کارکنان دولت باشد.

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به این که مذاکرات مزدی این کانون همچنان ادامه دارد، مبنای افزایش حقوق سالانه بازنشستگان را مصوبه شورای عالی کار عنوان و اظهار کرد: ماده ۴۱ قانون کار جمهوری اسلامی ایران و ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی تکلیف این مهم را روشن کرده است.

دریابیگی گفت: مطالبات کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی مطالبات برحق حداقل ۵ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی و خانواده‌های آنان مبنی بر افزایش حداقل ۳۵ درصدی حقوق این قشر است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد کارگران بازنشسته تامین اجتماعی دریافتی ماهانه‌شان کمتر از ۱۰ میلیون تومان است؛ گفت: دریافتی بازنشستگان عضو کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی فقط کفاف هزینه‌های ۱۵ روز را می‌دهد و اختلاف فاحشی با سایر بازنشستگان دارند.

مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران با تاکید بر این مطلب که ذخایر صندوق تامین اجتماعی حاصل تلاش میلیون‌ها کارگر زحمتکش ایرانی است، گفت: مسئولان سازمان تامین اجتماعی در برابر صاحبان صندوق تامین اجتماعی یعنی کارگران و بازنشستگان مسئول هستند و نباید بابت تعهدات مالی خویش در برابر کارگران بازنشسته آدرس غلط بدهند.

به گزارش روابط عمومی کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی، نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با خاطرنشان ساختن وعده‌های دولت و مجلس برای حل مشکلات معیشتی بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: سوال من از تمامی مسئولان این است که چگونه می‌توان با دریافتی ماهانه کمتر از ۱۰ میلیون تومان هزینه‌های یک خانوار کوچک را تامین کرد؟. از مسئولان تامین اجتماعی توقع داریم در این شرایط همراه جامعه شریف بازنشستگان باشند.

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!