Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فبارس در  ریگان اظهار کرد: جاده ۴۵ کیلومتری ریگان به نرماشیر به دلیل عدم دوبانده بودن تاکنون صدها خانوار ریگانی را داغدار کرده است.

فرماندار ریگان ابراز کرد: عملیات دوبانده شدن این محور از سمت ریگان به طول ۵ کیلومتر آغاز  چند کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است.

وی با بیان اینکه این جاده مرگبار ۱۰سال در این سه شهرستان بلاتکلیف مانده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه این محور در ۳ شهرستان وجود دارد، نیاز به اعتبارات  ملی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری خاطرنشان کرد: طی یک ماه گذشته ۴جوان ریگانی که برای امرارمعاش راهی بم  بودند، به دلیل عدم دوبانده شدن جان خود را از دست دادند و شب گذشته هم برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه پژو ۴۰۵ دو نفر کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه این محور از محورهای پرتردد استان بوده و ورودی استان از سمت سیستان وبلوچستان، بیان کرد: بار ترافیکی این محور ۴۵ کیلومتری به حدی زیاد است که این مسیر را باید ساعت‌ها طی کرد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۴/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: امین باقری فرماندار ریگان جاده نیمه تمام کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: براثر برخورد چند دستگاه خودرو با یکدیگر در جاده بستان آباد - تبریز ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مورد این تصادف زنجیره‌ای، اظهار کرد: در پی اعلام برخورد چندین دستگاه خودرو سواری در محدوده عوارضی بستان آباد - تبریز، کارشناسان اورژانس به همراه پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای مذکور خبر داد و اضافه کرد: مصدومان این حادثه که شامل ۲ مرد ۶۵ و ۶۹ ساله و همچنین چهار زن ۶۵،۲۳،۷۹و ۴۵ ساله و نیز سه پسر بچه ۱۵ ،۱۳ و ۵ ساله به همراه یک دختربچه ۱۲ ساله بودند پس از خدمات درمانی در محل، جهت درمان تکمیلی به بیمارستان‌های امام علی (ع) ارتش و امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

سرهنگ حبیب آبراهه رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی علت حادثه را رعایت نکردن سرعت مطمئنه اعلام کرد و با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده‌های استان اظهار کرد: شرایط بارانی نیازمند توجه بیشتر به جاده و کاهش سرعت مطابق با شرایط هواست.

کد خبر 750552

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت