Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونر هندبال ایران ایران گفت: در اروپا به سطح بالاتری از تفکر و تجربه در هندبال رسیدم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهو نصرتی لژیونر هندبال ایران که در تیم بوزائو رومانی بازی می کند، درباره سالی که گذشت، اظهار داشت: اولین سال ورزشی ام بیرون ایران بود که در کنار 4 لژیونر ایرانی تیم یعنی استکی، باباصفری و یوسفی نژاد گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لحاظ تفکر و تجربه هم به سطح بالاتری از هندبال پیشرفت کردم چون شرایط هندبال در اروپا با سایر قاره ها بسیار فرق می کند. همچنین باید بگویم خوشبختانه توانستم تجربه عبور از یک شرایط سخت یعنی تمرین و بازی کردن در کنار شیوع کرونا را داشته باشم.

وی درخصوص وضعیت تیم و خودش نیز بیان کرد: خداروشکر سرحال و آماده و درخدمت باشگاه هستم. درحال حاضر در حال تمرین های پر فشار و طاقت فرسا هستیم چون بخاطر کرونا بدن بچه های تیم بالا و پایین زیاد داشت.

بازیکن تیم بوزائو رومانی افزود: بازی های نیم فصل دوم از سر گرفته شده  دو بازی انجام دادیم که هر دو را بردیم. تا الان هم وضعیت قابل قبولی در جدول لیگ هندبال رومانی داریم.

نصرتی درباره وضعیت هندبال ایران نیز گفت: از دور وضعیت هندبال کشورم را بررسی می کنم و باید از اینجا به تمام پرسنل فدراسیون برای تمام تلاش‌هایی که برای پیگیری لیگ هندبال در شرایط بد کرونا داشتند، تبریک بگویم. یک "خسته نباشید" هم به آقای پاکدل، رییس فدراسیون می گویم که تلاش می کند هندبال باز هم جان بگیرد. واقعا هندبال ایران پتانسیل این را دارد که بسیار بهتر از قبل بشود. ان شاءلله بزودی روزهای خوب هندبال را خواهیم دید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هندبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ العین روز گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد بعد از انجام بازی رفت و برگشت، الهلال را حذف کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا فرهاد مجیدی که مدتی در دوران بازی اش در العین حضور داشت، با انتشار یک استوری به زبان عربی، به العینی ها تبریک گفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898985

دیگر خبرها

  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه