Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@08:34:36 GMT

توزیع میوه شب عید از امروز در استان زنجان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۴۲۴۰

توزیع میوه شب عید از امروز در استان زنجان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا آبی پور ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در محل استانداری زنجان، از توزیع میوه شب عید از امروز در استان زنجان خبر داد و گفت: میوه شب عید در ۷۱ غرفه در سراسر استان به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

وی هدف از عرضه میوه تنظیم بازار را رویکرد حمایتی اعلام کرد و ابراز داشت: ما رویکرد رقابتی با بازار نداریم بلکه هدف همراهی با بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: یارانه تخصیص یافته برای توزیع میوه تنظیم بازار شب عید در استان به میزان سال گذشته همان دو میلیارد تومان است.

آبی پور با بیان اینکه افزایش میزان یارانه تخصیصی به این امر امکان پذیر نیست، تاکید کرد: ارگان‌های نظارتی بازرسی از عرضه میوه شب عید را مد نظر قرار دهند.

وی ابراز کرد: اصناف زنجان با انصاف هستند و در عرضه میوه شب عید هم همکاری و انصاف لازم را خواهند داشت.

معاون امور هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان با بیان اینکه امسال نمایشگاه بهاره برای عرضه محصولات در آستانه عید دایر نشد ولی اصناف استان با انصافی که از خود نشان دادند، افزود: همه استان به نمایشگاه عرضه کالا تبدیل شده است.

آبی پورابراز داشت: تشدید نظارت بر بازار از ۱۵ بهمن امسال آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

کد خبر 5170128

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان میوه شب عید ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر بارش برف شیوع کرونا شیراز گرگان عکس استانها برف و کولاک انتخابات شوراي شهر میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار

سازمان غذا و دارو، از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابراین گزارش،در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز | متقاضیان حداکثر چند شمش می‌توانند خریداری کند؟
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف