Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@21:26:28 GMT

فروشندگان مواد محترقه نقره داغ شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۴۳۸۹

فروشندگان مواد محترقه نقره داغ شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از برخورد جدی پلیس با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته در چند عملیات ضربتی 208 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان کشف شده است.

 سرهنگ" کامران ملکی" در تشریح این خبر اظهار داشت: پلیس فردیس در راستای برخورد با افراد متخلف و سود جو که با توزیع مواد محترقه در روز های پایانی سال امنیت جانی مردم را به مخاطره می اندازند، طرح جمع آوری مواد محترقه غیرمجاز را به اجرا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی چندین محل نگهداری و توزیع مواد محترقه غیرمجاز را شناسایی کرده و پس از اعزام به آنجا بیش از 208 هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک از آن ها کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس خاطر نشان کرد: طبق قانون، فروش هرگونه مواد محترقه غیر مجاز جرم بوده و پلیس با اصناف یا افرادی که اقدام به فروش این قبیل موارد می کنند به طور جدی برخورد می کند.

سرهنگ ملکی در پایان یادآور شد: شهروندان عزیز در چهارشنبه آخر سال بر روی رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند چرا که لحظه ای غفلت عواقب جبران ناپذیری به دنبال دارد.#پلیس 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مواد محترقه غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه