Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه دستاوردهای کمیته امداد به‌عنوان یادگار حضرت امام (ره) غیرقابل‌انکار است، ابراز داشت: درآمد کمیته امداد طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۳ درصد افزایش‌یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه سال گذشته مردم در جشن نیکوکاری ۹.۵ میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند، افزود: طبق برآوردها پیش‌بینی کمک‌های جشن نیکوکاری سال جاری ۱۳.۵ میلیارد تومان است که سیل مهربانی مردم استان سمنان همچنان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال تاکنون سه هزار و ۷۱۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت‌شده است، ابراز داشت: ایجاد ۱۸۱ فرصت شغلی و دو هزار و ۷۴۱ تسهیلات حمایتی و کارگشایی از خدمات این صندوق محسوب می‌شود.

مسعودیان راد بابیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان طی سال جاری ایجادشده است، تصریح کرد: رویکرد تحولی در ارتباط با فقر برای استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

او از اجرای طرح ملی یاس به‌منظور توانمندسازی و ارتقای اجتماعی و فرهنگی مددجویان امداد از آبان ماه سال جاری با همکاری سازمان هلال‌احمر خبر داد و افزود: در این طرح دختران خانواده‌های تحت حمایت با آموزش امدادگری و مدیریت بحران برای کمک در بحران‌ها می‌توانند مؤثر باشند.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات استان سمنان کمیته امداد سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش درآمد گردشگری ترکیه

به گزارش صدای ایران از آنادولی،بر اساس داده‌های سازمان آمار ترکیه، درآمد گردشگری ترکیه در سه ماه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵.۴ درصد افزایش پیدا کرد.

بر این اساس میزان درآمد گردشگری ترکیه در این دوره به ۸ میلیارد و ۷۸۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار رسید.

نزدیک به ۲۱ درصد از درآمد گردشگری ترکیه از سفر شهروندان ترک مقیم خارج از کشور حاصل شده است.


دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • افزایش درآمد گردشگری ترکیه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین