Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش حماس امروز (دوشنبه) اعلامیه کشور کوزوو درباره افتتاح سفارتش در شهر قدس اشغالی را به شدت محکوم کرده و آن را اقدامی مغایر با قطعنامه‌های بین‌المللی دانست.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس امروز در بیانیه‌ای به شدت اعلامیه وزارت خارجه کوزوو درباره افتتاح سفارت این کشور در شهر قدس اشغالی را محکوم کرده و گفت: این اعلامیه نقض آشکار تمامی قطعنامه‌های بین‌المللی و تعهدات انسانی و نیز جانبداری آشکاری از اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی حماس با اشاره به اقدام کشورهای عربی امارات، بحرین، مراکش و سودان در عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این تصمیم کوزوو با تشویق اقدامات عادی‌سازی برخی کشورهای عربی با اسرائیل گرفته شد.

کوزوو یکشنبه شب سفارت خود را در شهر قدس افتتاح کرد و به این ترتیب سومین کشور در جهان است که سفارت خود را از شهر تل‌آویو به قدس اشغالی انتقال داد.

پیش از این آمریکا مه ۲۰۱۸ اعلام کرد که سفارت خود را به قدس منتقل خواهد کرد و پس از آن نیز گواتمالا چنین تصمیمی را اعلام کرد.

رژیم صهیونیستی اوایل فوریه گذشته با کوزوو توافقی را برای ایجاد روابط دیپلماتیک امضا کرده بود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف

سفارت طالبان در مالزی اعلام کرد: رئیس سازمان بررسی و توسعه اتاق تجارت مالزی از نقیب‌الله احمدی، سفیر طالبان در این کشور برای حضور در کنفرانس بین‌المللی وقف که به میزبانی مالزی برگزار می‌شود، دعوت کرد.

این سفارت افزود: این مقام مالزیایی اظهارداشت که سرمایه‌گذاران مالزی خواهان سرمایه‌گذاری در افغانستان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد