Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@15:04:19 GMT

۶۰۰۰لیتر سوخت قاچاق در آبهای بوشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۴۷۵۳

۶۰۰۰لیتر سوخت قاچاق در آبهای بوشهر کشف شد

به گزارش خبرآنلاین از بوشهر  :سرهنگ منصوررضا عزیزی مقابله با سوخت، کالای قاچاق و مواد مخدر را یکی از مأموریت‌های مهم مرزبانی استان بوشهر دانست و اظهار داشت: پایگاه‌های دریابانی  مستقر در نوار ساحلی استان بوشهر همواره فعالیت قاچاقچیان را رصد و با آنان برخورد می‌کنند.

وی با تاکید بر تشدید مقابله با قاچاق کالا و سوخت بیان کرد: مبارزه و برخورد مستمر با پدیده قاچاق کالا و سوخت در دریای خلیج‌فارس استان بوشهر در دستور کار قرار دارد و در این راستا از هیچ کوششی در برخورد با قاچاقچیان فروگذاری نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین مرزبانی بوشهر از کشف سوخت قاچاق در آبهای بوشهر خبر داد و تصریح کرد: کارکنان دریابانی با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات عملیاتی و تشدید کنترل ورود و خروج شناورها مبارزه جدی با قاچاق کالا، سوخت با توجه به پیامدهای اقتصادی قاچاق در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ عزیزی افزود: مأموران پایگاه دریابانی بوشهر موفق شدند ۲ فروند شناور بدون هیچگونه مدارک قانونی بودن سوخت توقیف و مقدار شش‌هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش تقریبی ۷۸۴.۵ میلیون ریال کشف کنند.

48

کد خبر 1495955

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت با انجام اقدامات میدانی از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند ۳۵ هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیر قانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6098159

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان