Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم‌پور با بیان اینکه ثبت‌نام ۷ نفر در شهرستان خلیل‌آباد تا ظهر امروز ۲۵ اسفندماه نهایی شده که ۳ نفر مربوط به شهر خلیل‌آباد و ۴ نفر در شهر کندر است، گفت: ۲ نفر هم ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم قاسم‌پور، فرماندار خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص فرایند اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: ۳ انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بعد از دستور وزیر کشور فرایند اجرایی انتخابات در شهرستان خلیل‌آباد آغاز شد و امروزه در حال ثبت‌نام از داوطلبان شورای شهر هستیم، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام ۷ نفر در شهرستان خلیل‌آباد تا ظهر امروز ۲۵ اسفندماه نهایی شده و ۲ نفر هم ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند که ۳ نفر مربوط به شهر خلیل‌آباد و ۴ نفر در شهر کندر است.

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه افرادی که قصد ثبت‌نام دارند آن را به روزهای آخر موکول نکنند، تصریح کرد: همچنین باتوجه‌به ایام کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اپلیکیشنی برای ثبت‌نام طراحی شده که می‌توانند از آن طریق یا دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان حتی برای تحویل مدارک نیاز به حضور نیست به جز شرایطی که نقص مدارک یا موارد خاصی وجود داشته باشد، اذعان کرد: امیدواریم این انتخابات با حضور همه مردم شهرستان خلیل‌آباد برگزار شود کمااینکه انتخابات در سالیان گذشته در شهرستان خلیل‌آباد نشان داده که مردم در مشارکت سیاسی انتخابات‌های مختلف پیشرو بوده‌اند.

قاسم‌پور با بیان اینکه تمام جوانان، بزرگسالان، معتمدین، نخبگان، فرهیختگان و همه اقشار جامعه که این توانمندی را در خود می‌بینند می‌توانند به‌عنوان داوطلب ثبت‌نام کنند، عنوان کرد: شرایط را در وزارت کشور به سمتی برنامه‌ریزی‌شده که حق و حقوقات انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان همراه با هم در بحث مشارکت سیاسی در قالب مردم‌سالاری دینی در انتخابات تجلی پیدا کند و این اتفاق در شهرستان خلیل‌آباد رقم خواهد خورد.

وی با تأکید بر اینکه ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی در روستاها از ۱۶ فروردین آغاز خواهد شد و ما هم در روستاهای بخش مرکزی و ششطراز آغاز خواهیم کرد، افزود: هیئت‌های اجرایی شهرستان و بخش‌ها تشکیل شده و آماده تأیید صلاحیت داوطلبان هستند و بعد از اتمام ثبت‌نام‌ها این امر آغاز خواهد شد.

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به اینکه پیش‌بینی ما این است که بیش از ۱۰۰۰ نفر اعم از نیروهای نظارت، بازرسی، اجرایی، امنیتی با کمک مردم فرایند اخذ رأی را انجام خواهند داد، تشریح کرد: به جز مرحله اخذ رأی که به‌صورت الکترونیکی در شهرستان خلیل‌آباد نیست تمامی مراحل به‌صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود.

وی همچنین در پایان بیان کرد: امیدواریم در انتخابات‌های آتی شرایطی فراهم شود که این انتخابات تمام الکترونیک سهم شهرستان خلیل‌آباد هم شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان خلیل آباد نفر در شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»