Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@09:32:43 GMT

آموزش های فنی و حرفه‌ای در منطقه مکران توسعه یابد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۵۱۱۵

آموزش های فنی و حرفه‌ای در منطقه مکران توسعه یابد

سیده فاطمه ذوالقدر روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هرمزگان اظهار داشت: دستگاه های عضو این شورا در راستای توسعه و برای توانمندسازی جوامع محلی همکاری مناسبی با یکدیگر داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین می توان نسبت به تشکیل دبیرخانه ای پویا برای هماهنگی دستگاهها با وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و وزارتخانه های متبوع بمنظور استفاده از ظرفیتهای این منطقه قدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مشکلات و خواسته‌های مدیران دستگاه‌های عضو و پیمانکاران منطقه در نشست‌ها و بازدیدهایی که از منطقه مکران صورت گرفت، احصاء شد که در نشست با وزیر این موارد منعکس خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان هم در این نشست گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ارائه خدمات متعدد، مسئولیت زیادی را بر عهده دارد و با توجه به رویکرد توسعه سواحل مکران و افزایش جمعیت کارگری در این منطقه، دستگاههای زیرمجموعه وظایف سنگین تری بر عهده خواهند داشت.

هادی ابراهیمی افزود: همزمان با ایجاد زیرساخت ها در توسعه منطقه مکران و بعد از آن، دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید ورود کنند تا علاوه بر پیشگیری از آسیب های احتمالی، شاهد امنیت، ایجاد توسعه پایدار و رفاه ساکنین منطقه باشیم.

وی اضافه کرد: در توسعه سواحل مکران و پس کرانه‌های آن، وزارت می‌تواند نقش موثر داشته باشد و دستگاه‌های زیرمجموعه برای توسعه منطقه، فعالیت‌ها و برنامه های خود را بدهند.

وی گفت: ضرورت دارد با هم‌اندیشی متفکران، دستورکاری برای توسعه سواحل و همچنین جوامع محلی داشته باشیم که برگزاری این نشست ها و بیان نظرها می‌تواند به تهیه این دستورکار کمک کند.

برچسب‌ها سیده فاطمه ذوالقدر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شورای توسعه سواحل مکران هرمزگان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیده فاطمه ذوالقدر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شورای توسعه سواحل مکران سیده فاطمه ذوالقدر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شورای توسعه سواحل مکران هرمزگان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بندرعباس اخبار کنکور کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون توسعه سواحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای یادشده، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای رفع آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها نیز در ادامه این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است