Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در راستای کمک‌های مومنانه و پویش کمک به دانش‌آموزان نیازمند 114 بسته حمایتی در قالب هزار قلم خشکبار و کفش برای دانش‌آموزان نیازمند امروز تحویل مدیران مدارس شد.

در آستانه سال نو و همزمان با اعیاد شعبانیه یک‌هزار قلم خشکبار و پوشاک به دانش آموزان نیازمند گرگانی تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازنشر پویش همدلی در قالب کمک‌های مومنانه این بار ترسیم لبخند عیدانه بر چهره دانش‌آموزان نیازمند گرگانی شد، ماحصل این اتفاق انسان‌دوستانه توزیع114 بسته حمایتی به دانش‌آموزان نیازمند گرگانی است.
در راستای پویش کمک‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه سال نو، ظهر امروز دوشنبه 25 اسفندماه به همت واحد مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش اقلام معیشتی،کالای خشکبار و کفش برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه و توزیع شد.

 

گفتنی است در این امرخداپسندانه اداره سوادآموزی، معاونت پرورشی، امور شاد «موسسه میعاد» نیز مشارکت داشتند.

همچنین قابل ذکر است پیش از این کمک‌های دیگری نیر در مراحل مختلف در قالب بسته‌های معیشتی، هزینه اینترنت، هزینه درمان، جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در 6ماهه دوم سال صورت گرفته است.

انتهای پیام/83001/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: 114 بسته حمایتی دانش آموزان نیازمند گرگانی آموزش و پرورش گرگان عیدانه سال نو دانش آموزان نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد

حجت‌الاسلام محمد رضا بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: این بسته‌ها در راستای اجرای امینانه نیات واقفان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم به نیت امام زمان (عج) به تعداد ۱۱۴ عدد بسته معیشتی توزیع شده است، افزود: ارزش هر بسته ۱۳ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس اوقاف شاهرود گفت: در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

بخشی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان یکی از نیات واقفان نیک اندیش شهرستان شاهرود است، بیان کرد: مردم نیک اندیش می‌توانند در این زمینه کمک حال اداره اوقاف باشند تا بتوانیم جامعه هدف بیشتری را پوشش دهیم.

وی افزود بسته‌های معیشتی توزیع شده بین نیازمندان شامل ماکارونی، رب، روغن، چای، برنج و.... است.

کد خبر 6094732

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • از حسرت کودکان نیازمند تا لبخند گرمابخش یک معلم
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»