Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: خرید و فروش کنندگان رأی شناسایی و با آن‌ها برخورد شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی امروز (۲۵ اسفند ماه) در نشست شورای فرهنگ عمومی که به دستور کار نشاط‌آفرینی در جامعه و همچنین فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات خرداد برگزار شد با تبریک ماه شعبان گفت: کرونا تاثیرات منفی بر جامعه گذاشته لذا متناسب با فضای کرونا برنامه‌های نشاط‌آفرین و شاد اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جشن‌ها و اعیاد ماه شعبان افزود: نباید اجازه دهیم کرونا موجب کمرنگ شدن مناسبت‌های ملی و مذهبی شود زندگی با این ویروس منحوس را آموخته‌ایم بنابراین  اعیاد و جشن‌ها با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها برگزار شود.

وی توصیه‌های نوروزی هم برای مردم داشت و اینکه مردم تا جایی که می‌توانند مسافرت نروند و از تجمعات و میهمانی‌ها خودداری کنند تا بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بر تبلیغات محیطی ادارات و دستگاه‌ها در اعیاد پیش‌رو تاکید کرد و گفت: کاروان‌های سیار شادی و نشاط با رعایت پروتکل‌ها تشکیل و دستگاه‌های فرهنگی همکاری لازم را با این دستگاه‌ها داشته باشند.
 حسینی با بیان اینکه فعالان رسانه و فضای مجازی در زمینه نشاط‌آفرینی مشارکت حداکثری داشته باشند، بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی باید نشاط و شادی ایجاد کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون انتخابات سال آینده گفت: انتخابات یکی از شاخص‌های افتخارآمیز  انقلاب است، راز و رمز ماندگاری مردم پای انقلاب، انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت کشور با نگاه دینی و انقلابی در دستان مردم است، گفت: به دلیل همین ماندگاری ‌مردم پای آرمان‌ها و اهداف انقلاب است که ۴۲ سال است در برابر هجمه‌ها و توطئه‌ها ایستاده‌ایم و هر روز بالنده تر از دیروز می‌شویم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر کشور دیگری بود با این همه تحریم و توطئه و نقشه دشمنان زانو زده بود اما ایران اسلامی به یاری خداوند، حضور مردم در صحنه، بصیرت و آگاهی آنها به جلو حرکت می‌کند.

حسینی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات یعنی حمایت از نظام و کشور گفت: تلاش کنیم این حضور مردم کم‌رنگ نشود که صدا و سیما و سایر رسانه‌ها همینطور فعالان فضای مجازی در این خصوص وظیفه سنگین و رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی با تاکید بر اینکه سیاسی‌ بازی و جناح‌بازی کنار گذاشته شود و مردم فرد اصلح انتخاب کنند، افزود: هر چه ضربه می‌خوریم به واسطه همین سیاسی بازی و جناح‌بازی است، ضمن اینکه در انتخابات شوراها توصیه می‌کنم مردم طایفه‌گرایی و تعصبات خشک و بیهوده را کنار بگذارند.

حسینی خطاب به دادگستری، شورای نگهبان و نیروی انتظامی گفت: به صراحت به عزیزان در این دستگاه‌ها و سایر کسانی که در میدان حاضر هستند اعلام می‌کنم کسانی که تلاش می‌کنند رای‌ مردم را خرید و فروش کنند را شناسایی و برخورد قاطعی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از امروز اعلان خطر می‌کنم، اگر کسی به این شیوه عمل کند خائن بوده و خیانت کرده است.کسی که حاضر است دیگران رای او را بخرند فردا بیگانگان به راحتی می‌توانند در درون او نفوذ کرده و او را بخرند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: رای شورای فرهنگ عمومی نماینده ولی فقیه خبرگزاری شبستان انتخابات کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد