Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف گسترش تنوع و دامنه خدمات و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعبه، کیوسک‌های صدور کارت هدیه در بانک دی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ محمدعلی زمان‌زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک با اعلام این خبر گفت: با استفاده از این کیوسک‌ها، که در گام نخست در دو شعبه مرکزی و وزراء راه‌اندازی شده است، از این پس مشتریان می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حضور در شعبه، انواع کارت هدیه با قابلیت انتخاب طرح و مبالغ متفاوت و درج پیام دلخواه خود را سفارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اعلام موجودی، دریافت 10 گردش آخر حساب، اعلام شماره شبا، انتقال وجه کارت به کارت، انتقال وجه کارت به شبا، خرید شارژ سیم کارت‌های اعتباری، پرداخت قبض، انتقال به حساب دی، پرداخت اقساط تسهیلات و پرداخت بدهی و وصول آنی قبوض همراه اول، فعال سازی رمز دوم پویا، ساتنا و پایا از جمله خدماتی است که این کیوسک‌ها رائه می‌دهند.
بنا به اعلام معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی، تا پایان فصل بهار سال 1400 تعداد کیوسک‌های صدور کارت هدیه به 10 عدد خواهد رسید.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کارت هدیه بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه لقمانی گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

لقمانی گفت: شعبه همچنین مالک هیزم های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093336

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع