Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:38:13 GMT

وزیر راه و شهرسازی وارد شیراز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۵۳۲۳

وزیر راه و شهرسازی وارد شیراز شد

به گزارش ایرنا، افتتاح قطعه الف کمربندی شمال شرقی، افتتاح بزرگراه شهید سلیمانی و تقاطع غیر همسطح پیوند و افتتاح سالن ورزشی بین‌المللی شهر صدرا از جمله برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در این سفر است.
همچنین قرار است با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی بزرگراه قره پیری و عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد برنامه طرح اقدام ملی مسکن در شهر صدرا آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازدید از بیمارستان پیوند اعضای صدرا و بازدید از قطعه هفت آزاد راه شیراز – اصفهان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان فارس است.

در راه خدمت به مردم، زمان و مکان مفهوم ندارد
استاندار فارس، در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به شیراز در جمع خبرنگاران با اشاره به کوشش‌های بی وقفه دولتمردان در مسیر خدمت به مردم حتی در روزهای پایانی سال گفت: حضور مدیران ارشد استان در مرکز برای پیگیری امور و متقابلا حضور وزرا و دیگر دولتمردان در استان‌ بیانگر این است در راه که خدمت به مردم، زمان و مکان مفهوم ندارد.
عنایت‌الله رحیمی افزود: امسال برای سومین بار شاهد حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان هستیم که ۲ سفر قبل مسائل و مشکلات استان در حوزه راه، حمل و نقل و مسکن مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در سفر امروز نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی شاهد افتتاح چندین طرح در حوزه راه و همچنین افتتاح یک سالن ورزشی در شهر صدرا با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان خواهیم بود.
استاندار فارس تصریح کرد: همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ۲۵۰۰ واحد برنامه طرح اقدام ملی مسکن در شهر صدرا و همچنین بزرگراه قره پیری نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.
رحیمی گفت: با توجه به اهمیت پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بازدید از قطعه هفت این پروژه نیز در این سفر در دستور کار قرار قرار گرفته است.

برچسب‌ها محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی شهرصدرا شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی شهرصدرا محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی شهرصدرا شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس مسکن ملی اخبار کنکور حضور وزیر راه و شهرسازی شهر صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس

پویان نوروزی و محمد متین عباسی از شهرستان قیروکارزین، ماهان ظهرابی از شیراز و اسماعیل خرم‌دل از شهرستان جهرم، چهار بوکسور رده نونهالان استات فارس هستند که با نظر کمیته فنی به دومین مرحله از اردوی نونهالان کشور به میزبانی استان البرز دعوت شدند.

محمدرضا محمودی، رئیس هیأت بوکس استان فارس به عنوان سرپرست تیم ملی نونهالان و یاسر نوروزی از استان فارس نیز به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس نونهالان از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

رقابت‌های آسیایی سال ۲۰۲۴ در رده نونهالان، شهریورماه سال جاری در در شهر ابوظبی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد و تیم ملی نونهالان ایران یکی از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رییس جمهور وارد قم شد/ آغاز دور دوم سفر استانی به خاستگاه انقلاب
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد
  • افتتاح باند دوم بزرگراه جیرفت بم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی
  • آغاز کار رویداد صدرا در دانشگاه آزاد خرم‌آباد با حضور ۳۰ واحد تولیدی
  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • خرید و فروش مسکن به سامانه «خودنویس» افزوده می‌شود+ فیلم
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس