Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از ثبت‌نام 154 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی در این استان خبر داد.

حبیب‌الله خجسته‌پوردر حاشیه بازدید از ستاد انتخابات گرمسار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا دو روز مانده به پایان مهلت ثبت‌نام نامزدها، در مجموع 154 کاندیدا در ۲۱ حوزه انتخابیه شورای اسلامی شهر استان سمنان نام‌نویسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاکیدات این ستاد مبنی بر عدم موکول کردن ثبت‌نام‌ها به روزهای آخر افزود: متاسفانه علی‌رغم تاکیدات همکاران ما، تعداد زیادی ثبت‌نام خود را به دو روز پایانی یعنی 25 و 26 اسفندماه موکول کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه امروز و فردا آخرین مهلت نام‌نویسی برای نامزدی انتخابات شورای اسلامی شهر است از نامزدهای انتخابات پیش رو درخواست کرد: هرچه زودتر ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی با گلایه از تعدد ثبت‌نام‌های حضوری گفت: توصیه می‌شود لااقل اکثر افرادی که تاکنون برای نامزدی در انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲۱ حوزه استان سمنان نام‌نویسی نکرده‌اند، از روش غیر حضوری استفاده کنند. اگرچه همکاران ما در ستادهای انتخابات حضور دارند و به صورت حضوری نیز فرآیند نام‌نویسی را انجام می‌دهند اما با توجه به شرایط کرونایی فعلی توصیه اکید ما این است که نامزدها، حتی‌المقدور به صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اهمیت شوراهای شهر و روستا ضمن دعوت از عموم حائزین شرایط گفت: تمام از همه کسانی که این توان را در خود احساس می‌کنند که می‌توانند در انتخابات شورای اسلامی شهر شرکت کنند، دعوت می‌کنیم با اعلام نامزدی و نام‌نویسی فرصت خدمت به هم‌استانی‌ها از طریق شوراها را از دست ندهند..

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه سه روش غیرحضوری برای اعلام کاندیداتوری داوطلبان تعبیه شده افزود: از داوطلبان انتظار می‌رود که با توجه به شرایط ناشی از همه‌گیری کروناویروس، برای ثبت‌نام در انتخابات پیش رو حتی الامکان از گزینه‌هایپیش‌بینی شده غیرحضوری استفاده کنند.
حضور کمرنگ زنان سمنانی در انتخابات

به گزارش ایسنا 140 نفر از۱۵۴ داوطلب ثبت‌نامی این استان مرد و تنها 14 نفر آنان زن هستند. در واقع 90.9درصد ثبت‌نامی‌های استان تا به امروز مرد و 9.1درصد آنان زن هستند.

جوان ترین داوطلب ثبت‌نامی استان که از حوزه مرکز استان ثبت نام کرده ۲۵ سال و مسن ترین داوطلب با ۷۳ سال برای پارلمان شهری در شهر مهدیشهر نام‌نویسی کرده است.

متاسفانه با وجود شرایط کرونایی و تاکیدات ستاد انتخابات تاکنون 67.5 درصد داوطلبان به صورت حضوری ثبت‌نام کردند و تنها 32.5 درصد داوطلبات از یکی از سه روش غیرحضوری پیش‌بینی شده استفاده کردند.!!

همچنین 10 نفر ثبت‌نامی‌ها دارای مدرک کاردانی، 81 نفر دارای مدرک کارشناسی،57 نفر دارای دانش‌نامه کارشناسی ارشد، سه نفر دارای مدرک دکترا و سه نفر نیز حوزوی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات شورای ششم سمنان ستاد انتخابات شورای اسلامی شهر ستاد انتخابات استان سمنان نام نویسی ثبت نامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات دو رو و متزورانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد!

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد…

کد خبر 6097764

دیگر خبرها

  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات