Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه استفاده از دوربین‌های مداربسته برای تمامی اماکن به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه سرقت و یا جرائم دیگر به امری ضروری تبدیل شده است، به گونه‌ای که در تمامی اماکن و معابر از ادارات و سازمان‌های بزرگ دولتی و خصوصی گرفته تا امکان عمومی و حتی ورودی برخی از ساختمان‌های مسکونی از این وسیله کاربری استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا،بنابراعلام مفتاح رایانه افزار، دوربین‌های مداربسته که آنها را با نام سیستم‌های حفاظتی امنیتی نیز می‌شناسند نقش اساسی در زندگی امروزی بشر دارند.

دوربین‌های آنالوگ اولین نسل از این سیستم‌های حفاظتی بودند که به مرور زمان از نظر کیفیت و قابلیت‌های دیگر پیشرفت زیادی کردند، به‌گونه‌ای که خریداری، نصب و راه‌اندازی آن‌ها به یکی از مشاغل تخصصی تبدیل شده است، مفتاح رایانه افزار که یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری در ایران است، در زمینه فروش و نصب دوربین‌های مداربسته فعالیت دارد و موفق شده است تا نمایندگی انحصاری دو برند معتبر از دوربین‌های مداربسته به نام داهوا و هایک ویژن در ایران را دریافت نماید.

مفتاح رایانه افزار بعد از ارائه دوربین مداربسته مورد نیاز مشتری، تمامی خدمات پس از فروش آن از قبیل نصب و راه‌اندازی این سیستم‌های حفاظتی را خود بر عهده داشته و برای این منظور از کارشناسان با دانش فنی و مهارت بالا استفاده می‌کند.

در ادامه‌ی این متن به بررسی دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید:

دوربین مداربسته داهوا

داهوا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم‌های حفاظتی امنیتی در تمام دنیا می‌باشد که در طی چند سال گذشته موفق شده است با توجه به محصولات باکیفیتی که به بازار عرضه می‌کند توجه مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند.

در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های دوربین مدار بسته داهوا می‌پردازیم:

. قابلیت استارلایت

یکی از مورد توجه‌ ترین تکنولوژی‌های به کار رفته در دوربین‌های داهوا امکان دید در شب است، به‌گونه‌ای که قادر است تمامی تصاویر را در شب با کیفیت بالا و به صورت کاملا رنگی ضبط کند، لازم است که بدانید دوربین‌های مداربسته نسل گذشته، برای پردازش تصاویر در شب، از نور مادون قرمز استفاده می‌کردند و به همین دلیل تصاویر به صورت سیاه و سفید ضبط می‌شد.

. قابلیت هوش مصنوعی و تشخیص چهره‌ی مبتنی بر AI

نسل جدید دوربین‌های مداربسته داهوا از قابلیت‌های AI پیشرفته بهره‌مند می‌باشند؛ تشخیص چهره، رنگ لباس، جنسیت، سن و حتی استفاده از عینک و یا ماسک، از مهم‌ترین این قابلیت‌ها به شمار می‌آید، نکته جالب در مورد این تکنولوژی به کار رفته در داهوا این است که کاربر می‌تواند افراد آشنا را در لیست سفید قرار داده و یا حتی برخی را نیز در لیست سیاه قرار دهد؛ بدین ترتیب دستگاه به‌دلیل بهره‌مندی از قابلیت AI، تمامی این موارد را تشخیص داده و در صورت لزوم نیز هشدار ارسال می‌کند.

. قابلیت فول کالر

این ویژگی در واقع ترکیبی از قابلیت استارلایت به همراه نور LED است، همانطور که گفتیم در دوربین‌های مداربسته‌ی نسل گذشته، از نور مادون قرمز یا فروسرخ برای پردازش در شب استفاده می‌شد، داهوا با بهره‌مندی از نور چراغِ ال‌ای‌دی قادر است تصاویر در شب را کاملا رنگی ضبط بنماند، شماره‌ی سِریِ دوربین‌های داهوا که از این قابلیت بهره‌مند می باشند را از طریق عدد 9 که در بخش آخرِ پارت‌نامبر قرار دارد می توانید تشخیص دهید.

دوربین مدار بسته هایک ویژن

یکی از معروف‌ترین و دقیق‌ترین برندهای تولیدکننده دوربین‌های مداربسته در تمام دنیا متعلق به هایک ویژن است که از سال 2019 تاکنون به مدت 4 سال متوالی توانسته، رتبه‌ی اول برای بهترین محصولات تصویری در جهان را از آنِ خود کند.

هایک ویژن در زمان طراحی و ساخت دوربین‌های نظارتی و امنیتی براساس تکنولوژی روز دنیا عمل کرده و از این طریق محصولاتی با کیفیتِ بسیار بالا و بدون رقیب به بازار عرضه کرده است.

مهم ترین ویژگی‌های دوربین مداربسته هایک ویژن به قرار ذیل است:

. وضوح بالا

مهم‌ترین ویژگی دوربین مداربسته هایک ویژن وضوح بالای تصاویر است در حقیقت کیفیت تصاویر از نظر هایک ویژن بیش از هر چیز دیگری مهم و حائز اهمیت می‌باشد.

. بهره‌مندی از فناوری EXIR

فناوری EXIR به کار رفته در این نوع دوربین مداربسته، موجب می‌شود تا تصاویر در شب و یا مکان‌های تاریک به صورت رنگی و با کیفیت بالا پردازش و ثبت شوند.

. قیمت مناسب

اگرچه هایک ویژن اکنون معتبرترین برند و تولیدکننده سیستم‌های حفاظتی-امنیتی در تمام دنیا می‌باشد اما محصولات خود را با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌کند؛ به‌گونه‌ای که تمامی افراد و شرکت‌های کوچک و بزرگ می‌توانند براساس بودجه و نیاز خود یکی از مدل‌های دوربین هایک ویژن را انتخاب و خریداری کنند.

. تجزیه و تحلیل هوشمند

امروزه یکی از مهم‌ترین مواردی که افراد در زمان خرید دوربین‌های مداربسته به آن توجه می‌کنند برخورداری از ویژگی‌های هوشمند از قبیل تشخیص چهره، تشخیص حرکت، شناسایی عبور از خطر و نظایر این‌ها می‌باشد، که هایک ویژن از تمامی این قابلیت‌ها بهره‌مند می‌باشد.

برای ارتباط با شرکت مفتاح رایانه افزار می‌توانید نام شرکت مفتاح رایانه را در گوگل جست‌وجو کنید یا با شماره‌ی ۴۲۹۲۲-۰۲۱ تماس بگیرید و از مشاوره‌های کارشناسان فنی مجموعه برخوردار شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوربین مداربسته داهوا دوربین مداربسته هایک ویژن دوربین های مداربسته دوربین های مداربسته مفتاح رایانه افزار سیستم های حفاظتی دوربین مداربسته مداربسته داهوا گونه ای قابلیت ها هایک ویژن مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

کد خبر 6091933 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • دریچه تنظیم هوا در ساختمان
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد