Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@16:07:47 GMT

تاریخ انتخابات شورای شهر 1400

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۵۳۸۵

تاریخ انتخابات شورای شهر 1400 مشخص شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طبق اطلاعیه ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کرد که تاریخ انتخابات شورای شهر در 28 خرداد سال 1400 برگزار می شود.

دبیر ستاد انتخابات کشور در این زمينه گفت: ثبت نام ۱۵۰۴۹ نفر تا ساعت ۱۸ امروز قطعی شد. ۳۰ درصد ثبت نام ها بصورت الکترونیکی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها دو روز برای ثبت نام فرصت باقی است. ثبت نام الکترونیک به صورت شبانه روزی در دسترس است. داوطلبان ثبت نام را به روز آخر موکول نکند.

این فرآیند از چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ آغاز شده و تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۲۶ اسفند (جمعا به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

داوطلبان می ­توانند به چهار روش زیر اقدام کنند:

۱- ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام.

۲- ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام.

۳- ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام.

۴- ثبت ­نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰).

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر است:

* ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد؛ (داوطلبین می‌توانند این گواهی را از طریق سامانه ثنای قوه قضائیه نیز به صورت مجازی اخذ کنند).

*اصل شناسنامه عکس دار و تصویر کلیه صفحات آن.

* اصل کارت ملی و تصویر آن.

* اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن برای مردان.

* یک (۱) قطعه عکس ۴ × ۳ جدید؛

*ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهر‌های تا بیست هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهر‌های بالای بیست هزار نفر جمعیت.

*اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا.

*اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری (جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه) جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر.

تبصره: کسانی که سابقه یک دوره کامل عضویت اصلی شورا را دارا باشند، به شرطی که در همان حوزه‌ی انتخابیه نامزد شوند، از شرط مدرک تحصیلی معاف هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تاریخ انتخابات شورای شهر 1400 دبیر ستاد انتخابات کشور انتخابات شورای شهر نام از طریق شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ضبط مناظره‌های تلویزیونی دور دوم نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز در مازندران آغاز شد.


ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه قائم شهر/ سوادکوه/ سوادکوه شمالی / جویبار و سیمرغ از امروز در صداو سیمای مازندران آغاز شد.


در این مناظره‌ها ۴ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.


همچنین در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات دور دوم با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.


دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • محل دفن افلاطون کشف شد | رمزگشایی طومارهای باستانی از طریق هوش موصنوعی
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران