Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: نباید با نیش و کنایه به دیگران تذکر و امر به معروف و نهی از منکر کنیم چرا که در این‌صورت نصیحت و خیرخواهی‌مان تأثیری نخواهد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امیدوارم بتدانیم از برکات و فیوضات این ماه مبارک استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عبادت، روزه گرفتن، راز و نیاز، دوری از خطا و گناه را بزرگترین کار شایسته در این ماه دانست و افزود: ماه شعبان؛ ماهی‌ست که به نام پیامبر اکرم(ص) و صلوات بر محمد و آل محمد مزین است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خطاب به مسئولان استانی تذکری داد و تصریح کرد: انتظار می‌رود 5 دقیقه زودتر در محل جلسه حضور پیدا کرده و جلسات هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی «محبت و عشق به مردم؛ قصد تعالی طرف مقابل؛ رفتار دلسوزانه؛ افزایش صبر و سعه صدر (حوصله شنیدن تا گفتن و خودسازی) و رعایت اخلاص را 5 امر مهم و ضروری در انجام مأموریت‌های امر به معروف و نهی از منکر خواند و تصریح کرد: نباید هدف از اجرای این فریضه الهی تخریب دیگران باشد چرا که، کسی در این راستا گام برداشته که مردم را دوست بدارد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: شرایط امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه فراهم شودشفافیت در عملکرد شهرداری و شوراهای شهر کردستان کم‌رنگ شده است‌

وی نحوه رفتار و برخورد آمران به معروف و ناهیان از منکر را بسیار مهم دانست و گفت: نباید با نیش و کنایه به دیگران تذکر دهیم چرا که در این‌صورت نصیحت و خیرخواهی‌مان تأثیری نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه متأسفانه حوصله شنیدن حرف‌های مردم از سوی مسئولان کم است، اظهار کرد: اگر همه ما مشکلات مردم را پیگیری و پاسخ‌گوی مراجعان و ارباب رجوع باشیم، بسیاری از نگرانی‌ها خود به خود حل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر خودسازی و رعایت اخلاص و معنویت در کار یادآور شد: اخلاص در عمل سبب به سر انجام رسیدن کارها خواهد شد.

انتهای پیام/481/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور