Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه استقلال می‌گوید پنجره نقل وانتقالاتی این باشگاه طی دو روز آینده باز می‌شود.

به گزارش ایسنا، بعد از ظهر امروز (دوشنبه)، حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال، با برگزاری نشستی مجازی، پاسخگوی برخی سوالات درباره وضعیت و شرایط باشگاه بود.

او در ابتدا گفت: امیدوارم زحمات مسئولان به نتیجه برسد و خیلی خوشحالم که با سومین نشست خبری در سال ۹۹ در خدمت شما هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در سال آینده جلسات منظم‌تری برگزار شود.

نظری در ادامه به سوالات مطرح شده پاسخ داد که به شرح زیر است:

*استقلال در حالی خریدهای جدیدی داشته که پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته است. چه زمانی پنجره استقلال باز می‌شود؟

ما برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی، عمده بدهی که داشتیم به آقای بودروف بود که به طور کامل  پرداخت شده است. ایمیل تایید بودوروف یا وکیلش بیاید مشکل ثبت حل می شود و ما فردا (سه‌شنبه) یا پس فردا تمام قراردادهای خود را می‌توانیم ثبت کنیم و پنجره نقل و انتقلاتی باز می‌شود. ما طلبکاران داخلی نیز داریم و امیدوارم با آن‌ها به توافق برسیم.

*یکی از خریدهای استقلال آرمان رمضانی بازیکن سابق این تیم هست که در پرسپولیس عملکرد خوبی نداشته علاوه بر این استقلال در حال قرارداد با مهاجم است دلیل جذب مهاجم با وجود بازیکنانی مثل دیاباته و ارسلان مطهری و قایدی چیست؟ یعنی مجیدی به این ها اعتقاد ندارد؟

در مورد اینکه چه بازیکنانی وارد یا خارج شود، بر اساس تصمیم کادرفنی کار پیش می‌رود. نظر کادرفنی این بود که آرمان رمضانی به تیم بیاید. آقای مجیدی نشان داده است به مهاجمان خود اعتقاد دارد و نظر مخالفی وجود ندارد. احتمالا مجموعه کادر فنی این نگرانی را دارد که بعد از عید، به خاطر فشردگی بازی‌ها جایگزین بیشتری وجود داشته باشد. هر چیزی که مربوط به مسائل فنی است، بر عهده کادر فنی است.

*آخرین خبر در خصوص پرونده مربوط به شکایت پادوانی و استراماچونی چیست؟

در مورد شکایت آقای پادوانی و استراماچونی وضعیت جدیدی شاهد نیستیم و منتظر هستیم آرای مربوطه در مراجع مربوطه به ما برسد.

*قرار بود که منابع مالی برای پرداخت طلب بودوروف از طریق اعضای هیات مدیره پرداخت شود. کدام یک از اعضا این رقم را تامین کردند؟

من خاطرم نمی‌آید اعضای هیات مدیره این پول را تامین کنند اما اینکه از چه طریقی پول تامین شده باید از کارگزار باشگاه تشکر کنم که در انتقال این پول کمک کردند و به صورت قرضی کارهای لازم را انجام دادند. قرار است مهندس نامداری این پول را تامین کنند.

*باشگاه در پاسخ به طلبکاران از جمله فرزاد حاتمی گفته پول نیست و آن‌ها هم تهدید به شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا کرده اند. اگر باشگاه توان پرداخت بدهی ۱۰۰میلیونی را ندارد پس چرا با خرید های چند میلیاردی تعهدهای جدید و دردسرساز ایجاد می کند؟

این سوال بجایی است. اگر امروز ما مبلغی را نمی‌توانیم پرداخت کنیم، دلیل نمی‌شود هفته یا ماه دیگر پرداخت کنیم. منابع مالی در حال تامین شدن است و ما باید تیم را تقویت کنیم تا در بازی‌های آسیایی بهترین نتایج را بگیریم. اگر این نتایج مطلوب کسب شود، منابع مالی خوبی در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد تا بدهی‌های باشگاه برطرف شود. شاید شرایط مالی باشگاه مناسب نیست اما این دلیل نمی‌شود که تیم خود را تقویت کنیم.

*تکلیف ۵۰هزار دلار ضبط شده باشگاه استقلال چه شد؟ و چه زمانی مطالبات میلیچ پرداخت خواهد شد؟

پولی که ضبط شده بود، توسط تعزیرات به باشگاه بازگردانده شده و با توجه به اینکه ما به خاطر مشکلاتی که به خاطر بدهی‌های ریالی داشتیم، این پول به ریال تبدیل شد و صرف طلب بازیکنان و امور باشگاه شد. طلب میلیچ درحال پرداخت شدن است و قرار است یک قرارداد الحاقی به سرانجام برسد.

*آیا اخبار مربوط مربوط به مانع تراشی از سوی وزارت ورزش به منظور حضور استقلال در عربستان صحت دارد؟

خیر تا این لحظه وزارت ورزش با در این رابطه صحبتی نداشته است. ما بخشی از دنیای فوتبال هستیم و تابع قوانین جهانی فوتبالی هستیم. من بعید می‌دانم کسی با این اعزام مخالف باشد و ما رفتن به بازی‌های آسیایی مشکلی نخواهیم داشت.

*یکی از دغدغه های هواداران در برهه کنونی، موضوع اتمام قرارداد برخی بازیکنان در پایان فصل جاری است،آیا در این خصوص تدبیری اندیشیده شده است که موضوع تمدید قراردادها به صورت جدی دنبال شود و بازیکنان حفظ شوند یا این اتفاق به پایان فصل موکول شده است؟

در این رابطه هم جناب آقای مددی و هم جناب آقای عبدیان، در تلاش هستند تا با بازیکنان مذاکره کنند. قرار است ما این دست مذاکرات را جدی بگیریم. امیدوارم فرایند از سرعت بیشتری برخوردار شود و امیدوارم با نظر سرمربی بازیکنان قرارداد خود را تمدید کنند.

*در دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا به دلیل برخی ناهماهنگی ها امکان استفاده از داریوش شجاعیان به دلیل ریجستر نشدن وجود نداشت،آیا با توجه به اینکه زمان زیادی تا ثبت نام بازیکنان باقی نمانده اقدامی صورت گرفته که دوباره با چنین مشکلاتی رو به رو نشویم؟ آیا بازیکنان مشکل خروجی و مالیاتی ندارند؟

در این بخش باشگاه و معاونت امور بین الملل و آقای آصفی اقداماتی را انجام دادند. با نظام وظیفه و اداره مالیات و گذرنامه اقدامات خوبی صورت گرفته است. بعضی از بازیکنان مهلت گذرنامه‌شان به پایان رسیده است و قرار است گذرنامه جدیدشان صادر شده است تا مشکلی پیش نیاید.

*اعلام شماره حساب کمک های مردمی از سوی کانال‌های هوادارای و حمایت مجموعه مدیریتی باشگاه با واکنش‌های منفی زیادی همراه شد، چرا تا به امروز روش‌های نوین و موفق درآمدزایی نظیر فروش پیراهن، صدور کارت هواداری، راه اندازی آپ رسمی باشگاه عملیاتی نشده است؟ آیا نقشه راه مشخصی برای کسب درآمد پایدار نزد مجموعه مدیریتی باشگاه وجود دارد یا خیر؟ همچنین در خصوص مواضع باشگاه پرسپولیس و صحبت‌های آقای صدری چه نظری دارید؟

جناب آقای خلیل‌زاده بخش اقتصادی باشگاه را بر عهده دارند و در تلاش هستند این برنامه‌ها را به سرانجام برسانند. امیدوارم در سال آینده شرایط مالی ما بهتر شود و زمانی که این برنامه‌ها به سرانجام برسد، شرایط ما بهتر خواهد شد. بهتر است عزیزان کار خودشان را انجام بدهند و در این مسائل ما اگر به چاه نفت وصل بودیم، از مردم کمک نمی‌گرفتیم. در این رابطه هواداران ما در خواست کردند تا کمک‌های مردمی مبالغی را برای باشگاه جمع‌آوری کنند و ما از این اقدام حمایت کردیم. ما چون خودمان را از مردم می‌دانیم، از این مسائل استقبال می‌کنیم. یک زمانی شرایط کرونایی نبود، تماشاگران بلیت می‌گرفتند ولی الان تلاش می‌کنند با این شرایط جلو بروند.

حرف پایانی

من در پایان جا دارد از زحمات اصحاب رسانه تشکر کنم. سال بسیار پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم. ما در این مسیر قصورهایی داشتیم که به سهم خودم از همه عذرخواهی می‌کنم اگر در این بخش کاستی وجود دارد به عهده من است. من سال بسیار خوبی را برای شما آرزو می‌کنم. امیدوارم اصحاب رسانه، صدای هوادار استقلال باشد و بدون جانبداری مطالبه هواداران را انتقال دهد و اخبار درست را به هواداران ارائه دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران حجت نظری پنجره نقل باز می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود

تاتنهام فصل آینده ترکیب پوستکوعلو را تقویت می‌کند اما ابتدا باید سرنوشت سهمیه لیگ قهرمانان مشخص شود. 

طرفداری | با توجه به بازی‌های باقی مانده تاتنهام، دیدار با چلسی، منچسترسیتی و لیورپول، این باشگاه کار بسیار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. 

به گزارش مت لاو از تلگراف؛ تاتنهام با دو سناریوی متفاوت در حال آماده‌سازی برنامه‌های نقل و انتقالاتی‌اش است. در صورت پیروزی در بازی فردا شب مقابل چلسی، اختلاف هفت امتیازی با استون ویلای رده چهارمی کاهش پیدا خواهد کرد. تیم آنژ پوستوکوعلو با توجه به شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان، اهداف مختلفی را مدنظر قرار داده است. کانر گلگر از چلسی همچنان اولویت اصلی اسپرز محسوب می‌شود. در کنار گلگر، سانتیاگو خیمنز از فاینورد و لوید کلی از بورنموث دیگر گزینه‌های تاتنهام به شمار می‌روند. آمادو اونانا از اورتون دیگر هافبکی است که تاتنهام به او فکر کرده است، در حالی که گفته می‌شود رافینیا و ساموئل ایلینگ جونیور از جمله بازیکنانی هستند که مورد توجه قرار گرفته‌اند.

تحرکات نقل و انتقالاتی تاتنهام و بازیکنانی که در نهایت به خدمت خواهند گرفت تا حدودی تحت تأثیر بازار و اینکه آیا چلسی مجبور به کاهش قیمت 50 میلیون پوندی گلگر می‌شود، قرار دارد. تاتنهام پیش از 14 ژوئن نیز باید در مورد فعال‌سازی بند خرید دائمی تیمو ورنر به ارزش 14.5 میلیون پوند تصمیم بگیرد. 

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!