Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ایلام با بیان اینکه بالاترین جهاد برای مدیران این است که با هر قدرتی که دارند تلاش کنند، به مردم امید و انگیزه بدهند، گفت: مسئولان با روحیه جهادی دوران دفاع مقدس وارد عرصه مدیریتی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید ایلام ضمن اشاره به اینکه مسئولیت در نظام اسلامی امانتی سنگین است، اظهار کرد: کسی که در جایگاهی قرار می گیرد، باید پاسخگو باشد و اگر کسی از جایگاهش به دنبال برخورداری از امتیازات مادی آن باشد، قطعا صلاحیت ندارد و فردی است که فقط به دنبال کار و اندوخته ی خود است نه خدمت به دیگران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    حجت الاسلام « الله نور دکتر کریمی تبار» تصریح کرد: آنچه که می تواند مسکن آلام و دردهای مردم باشد، تلاش شبانه روزی مدیران است.       وی افزود: بالاترین جهاد برای مدیران این است که با هر قدرتی که دارند تلاش کنند، به مردم امید و انگیزه بدهند، مردم را به آینده امیدوار کنند و با اشتیاق پای صندوق آرا بیایند و در سرنوشت سیاسی خود مشارکت داشته باشند.       وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد تکریم ارباب رجوع و گوش کردن مدیران به درد دل آن ها بیان کردند اگر کارگزاری نتواند مشکل حل کن باشد، باید با روی خوش از ارباب رجوع استقبال و با لحن کریمانه او را اقناع کند.       حجت الاسلام   کریمی تبار در ادامه تاکید کرد:  اگر می خواهیم مدیری را نقد کنیم، باید متناسب با وضعیت کشور و وضعیتی باشد که دولت در آن قرار دارد،  هرچند در همین شرایط  مهندس سلیمانی دشتکی تلاش های خوبی  داشتند و این تلاش ایشان موجب شد که بنده از رهبری درخواست ماندن ایشان در استان را داشته باشم، هر چند از وزارت کشور گله مند هستیم و انتظار نداشتیم برای استان ایلام با همه ی سختی هایی که کشیده است، در این شرایط استاندارش را برای جای دیگر ببرند، هر چند گله کردن دیگر فایده ای ندارد.     وی در ادامه با توجه به اقدامات سلیمانی دشتکی استاندار سابق ایلام، ابراز کرد: ایشان پای کار بودند و در گرفتن اعتبار رابطه خوبی داشتند، و در زمینه های مختلف از جمله زیرساختها، اربعین، سیل، کرونا و...پای کار بودند و نشاط جهادی را در ایشان می دیدم، از زحمات ایشان تشکر می کنم و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت دارم.       نماینده  ولی فقیه در استان با اشاره به این نکته که برای انتخاب استاندار جدید اجماع نسبی در استان وجود داشته است، از اصحاب رسانه، نمایندگان استان در مجلس و همه ی کسانی که در این زمینه تلاش کردند، قدردانی کرد.     امام جمعه ایلام در پایان گفت : امیدواریم مسئولیت جدید برای آقای نوذری مقطع مبارکی باشد و اعتمادی که به ایشان شده است را به نحو مطلوب ادا کنند، از تجربه ای که در این مدت در استان داشته اند به عنوان یک فرصت در مسیر توسعه و پیشرفت استان کنند.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز ضروری است از دانش‌بنیان‌ها و دانشگاه‌های مهندسی حمایت شود و استفاده از جوانان متدین و همچنین حمایت از ابتکارات، مخترعان و گروه‌های جهادی در دستور کار مسئولان قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارگران گفت: در این دیدار نکاتی مطرح شد که در راستای تحقق شعار بود، زیرا اگر بخواهیم شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" محقق شود باید تمام حرکت‌ها و تلاش‌ها بر این مولفه‌ها متمرکز شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند نقش اصلی در تولید را کارگران ایفا می‌کنند و ضرورت دارد کارگران نسبت به ارزش کاری خود توجه داشته باشند، اکنون با توجه به شرایط تحریمی ارزش دادن به کارگران درواقع حمایت از این قشر است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه کارگران نیازمند دانش تخصصی هستند، تصریح کرد: در این راستا توانایی کارگران وابسته به دانایی است، همان‌طوری که در قرآن آمده است علم موجب توانایی خواهد شد.

وی افزود: امروز ضروری است از دانش‌بنیان‌ها و دانشگاه‌های مهندسی حمایت شود و استفاده از جوانان متدین و همچنین حمایت از ابتکارات، مخترعین و گروه‌های جهادی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنندنگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی استآیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود

آیت‌الله مهدوی گفت: امروز ضروری است که آموزش و پرورش، دانش‌آموزان دختر را به رعایت حجاب برتر تشویق کند. باید توجه داشت که پیش از دین اسلام بانوان ایرانی حجاب کامل داشتند و از این‌رو این هویت ایرانی است که زمینه هویت اسلامی شده است.

وی با شاره به بیان مقام معظم رهبری در خصوص رعایت حجاب و حکم شرعی، قانونی و موضوعی سیاسی آن خاطرنشان کرد: در این راستا قانون کشور برای همه الزام‌آور است همچنین در حکم شرعی و عقلانیت حجاب تردید وجود ندارد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی بیان کرد: سال گذشته در خرداد در تریبون نماز جمعه تاکید کردیم که انتظار داریم مسئولان استان اصفهان با پشتیبانی مردم، فکری برای این مسئله کنند، قطعاً اگر همه دستگاه‌های مسئول وظایف خود را درخصوص حجاب انجام دهند بلافاصله شاهد آثار مطلوب آن در جامعه خواهیم بود.

وی گفت: در حدود 7 ماه رژیم صهیونیستی بیش از 35000 نفر در غزه را به شهادت رسانده است، اما متأسفانه برخی مدعیان امروز این جنایت رژیم‌صهیونیستی را حمایت می‌کند.

آیت‌الله مهدوی افزود: یکی از برکات طوفان الاقصی و وعده صادق این است که امروز دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی به محل اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی شده است، این‌ها خسارات جبران ناپذیری رژیم صهیونیستی است که رهبر انقلاب چند ماه پیش فرمودند خسارات عملیاتی طوفان الاقصی قابل جبران برای رژیم غاصب نیست.

انتهای پیام/163

 

دیگر خبرها

  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست