Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: برای اعزام هیچ مشکل بودجه‌ای نداریم، اما ترجیح این است که هزینه برای نفراتی انجام شود که شانس کسب سهمیه دارند. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، جلسه کمیته فنی آب‌های آرام به ریاست علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک تصمیم‌گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر اساس نظر اعضای کمیته فنی آب‌های آرام قایقرانان حاضر در اردو برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ملزم به حضور در تست انتخابی فروردین‌ماه هستند. اعضای کمیته فنی تصمیم گرفتند تنها نفراتی که شانس کسب سهمیه دارند، به مسابقات اعزام شوند.   بر این اساس نفر برتر مواد کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان، کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر آقایان و کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر آقایان به تایلند اعزام می‌شود.

برای بقیه مواد تایمی ورودی تعیین شد و قایقرانان در صورت کسب این تایم در تست انتخابی، به مسابقات اعزام خواهد شد.

در کانوی دونفره ۵۰۰ متر بانوان زمان ۲:۰۲.۹۹ دقیقه، در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان زمان ۴۱.۹۹ ثانیه، در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان زمان ۴۹.۹۹ ثانیه، در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر آقایان زمان ۳:۲۰.۹۹ دقیقه و در کایاک ۲۰۰ متر آقایان زمان ۳۵.۹۹ ثانیه تعیین شده که قایقرانان حاضر در اردو در صورتی که بتوانند این تایم را در تست انتخابی فروردین ماه کسب کنند، به مسابقات اعزام خواهند شد.

در بخش پاراکانو نیز در ۵ ماده که قایقرانان شانس کسب سهمیه دارند تایم ورودی تعیین شد. در KL۱ بانوان زمان ۱:۱۰.۹۹ دقیقه، در KL۲ بانوان زمان ۵۶.۹۹ ثانیه، در VL۲ آقایان زمان ۵۵.۹۹ ثانیه، در KL۱ آقایان زمان ۵۴.۹۹ ثانیه، در KL۳ آقایان زمان ۴۳.۹۹ ثانیه و در KL۲ آقایان زمان ۴۶.۹۹ ثانیه تایم تعیین شده برای تست انتخابی تیم ملی در فروردین ماه برای نفرات حاضر در اردو است.

در جلسه کمیته فنی آب‌های آرام علیرضا سهرابیان رییس، خسرو ابراهیمی و کتایون اشرف نائب‌رییس، رضا صابونچی دبیرکل، ایرج اقلیمی، مهسا مجللی و ایمان پورعزیز مربیان تیم ملی آب‌های آرام و محمود ساویز، محسن میلاد، مسعود میرسعیدی، الیاس اقلیمی و الهه خوارزمی حضور داشتند.

همچنین جلسه کمیته فنی روئینگ با حضور مسئولین فدراسیون، مربیان و اعضا برگزار شد و در خصوص اعزام نفرات به مسابقات کسب سهمیه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

با مباحث مطرح شده در این جلسه مقرر شد تست نهایی انتخابی با حضور ملی‌پوشان حاضر در اردوی تیم ملی روئینگ در فروردین‌ماه در مسافت دوکیلومتر انجام و با توجه به شانس کسب سهمیه درباره نفرات اعزامی تصمیم‌گیری شود.

در این جلسه کمیته فنی علیرضا سهرابیان رییس، کتایون اشرف و خسرو ابراهیمی نواب رییس، رضا صابونچی دبیرکل، عمران پورعسگرپرست، محسن شادی، مهسا جاورو عاقل حبیبیان اعضای کمیته فنی و سولماز عباسی و افشین فرزام مربیان تیم ملی روئینگ کشورمان حضور داشتند.

همچنین جلسه کمیته فنی اسلالوم با هدف انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک تشکیل شد.
در این جلسه علیرضا سهرابیان رییس، رضا صابونچی دبیرکل و کتایون اشرف، مسعود خدایاری و آریا جعفری اعضای کمیته فنی اسلالوم فدراسیون قایقرانی حضور داشتند.

بر اساس تصمیم کمیته فنی اسلالوم، اولویت اعزام به مسابقات کسب سهمیه با توجه به شرایط و بررسی نتایج مسابقات با رکسانا رازقیان در ماده کایاک بانوان است و اعزام محمدمهدی کنارنگ نیز در کانوی مردان منوط به کسب نتیجه مکاتبات صورت گرفته با فدراسیون جهانی در رابطه با TIP خواهد بود.

رییس فدراسیون قایقرانی در این جلسه گفت: خدا را شکر با مدیریت هزینه که انجام شده، برای اعزام هیچ مشکل بودجه‌ای نداریم، اما ترجیح این است که هزینه برای نفراتی انجام شود که شانس کسب سهمیه دارند.

سهرابیان ادامه داد: جلسه کمیته فنی با این هدف برگزار می‌شود که از نظر تکنیکی مباحث را دنبال و بهترین تصمیم را بگیریم.

وی با اشاره به مسابقات پیش رو اظهار کرد: شرایط پیش آمده کار را کمی سخت کرد، اما تا حدی از این موقعیت استفاده کردیم و اکنون پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برای نفرات اعزامی تصمیم می‌گیریم.

 

بیشتر بخوانید: علی‌نژاد: انتظار مدال از رشته تیراندازی در المپیک نداریم/ اردو مسابقات آسیایی کامپوند در حال پیگیری است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون قایقرانی روئینگ اسلالوم علیرضا سهرابیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قایقرانی فدراسیون قایقرانی روئینگ اسلالوم علیرضا سهرابیان علیرضا سهرابیان رییس مسابقات کسب سهمیه شانس کسب سهمیه دارند فدراسیون قایقرانی اعضای کمیته فنی جلسه کمیته فنی نفرات اعزامی حاضر در اردو تست انتخابی آقایان زمان بانوان زمان فروردین ماه آب های آرام متر بانوان متر آقایان برای نفرات ۹۹ ثانیه تعیین شد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در اعزام تیم ملی گلبال مردان به پارالمپیک

به گزارش "ورزش سه"، بهمن دوستی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت این تیم برای شرکت در بازی های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس شدیم و از آن زمان تاکنون براساس برنامه‌ریزی انجام شده 6 مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم و در یک تورنمنت برون مرزی در برلین آلمان شرکت کردیم. تا زمان اعزام 5 مرحله اردوی دیگر نیز پیش بینی شده که البته هنوز وضعیت ما از سوی کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام به پاریس مشخص نیست و همچنان منتظر هستیم تا ببینیم به پاریس اعزام می‌شویم یا خیر.

وی گفت: درست است هنوز وضعیت تیم ملی گلبال مردان برای اعزام به پاریس مشخص نیست اما طبق برنامه کارهای آماده سازی تیم را پیش می‌بریم و هدفمان حضور در پارالمپیک پاریس است، البته فدراسیون تا امروز برای برگزاری اردوها هزینه زیادی انجام داده که امیدوارم این اعزام بعد از 12 سال دوری از بازی های پارالمپیک محقق شود.

سرمربی تیم ملی گلبال مردان خاطرنشان کرد: کمیته ملی پارالمپیک حتی سال گذشته به میزبان برای حضور این تیم در پارالمپیک پاریس اعلام آمادگی کرد و اگر شرایط اعزام این تیم از سوی کمیته ملی پارالمپیک فراهم نشود وجهه خوبی برای ایران نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برخی از شالیکاران محمودآبادی در انتظار دریافت سهمیه کود
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • ابهام در اعزام تیم ملی گلبال مردان به پارالمپیک
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟