Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات‌مدیره ماشین‌سازی امروز میهمان مدیرعامل استقلال بود، آن‌طور که به نظر می‌رسد او به عنوان نماینده باشگاه تراکتور برای جذب محمد دانشگر وارد مذاکره با مدیرعامل استقلال شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از آن‌که چند هفته قبل حضور هوشنگ نصیرزاده در باشگاه استقلال خبرساز شده بود، بار دیگر امروز رئیس هیات‌مدیره باشگاه ماشین‌سازی در محل ساختمان باشگاه استقلال حاضر شد و به دیدار احمد مددی مدیرعامل آبی‌ها رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشنگ نصیرزاده درباره علت حضورش در باشگاه استقلال گفت: آقای مددی دوست قدیمی و ۱۰ ساله من است، ایشان در حوزه نفت فعالیت داشتند و من هم در آن‌جا حضور داشتم و باهم دوستی قدیمی داریم؛ ما در باشگاه پیکان و سایپا هم با یکدیگر همکاری داشتیم. این‌جا نه صحبت آقای دژاگه شده و نه بازیکن دیگری، بلکه فقط آمده بودم تا به آقای مددی سری بزنم و آن‌جا صحبت خیلی کوتاه و مختصری باهم داشتیم و راستش بازیکنی مدنظر باشگاه تراکتور بود که قرار بود آن بازیکن (از جمع بازیکنان استقلال) را به آن مجموعه اضافه کنند که صحبت شد، قرار نهایی بر این شد که خود باشگاه تراکتور با بازیکن مدنظر صحبت کند.

او ادامه داد: چرا که بازیکن گویا دیگر مدنظر باشگاه استقلال نیست؛ نصیرزاده در پاسخ به خبرنگاری که نام محمد دانشگر را به عنوان گزینه تراکتور مطرح کرد گفت: حالا ایشان هم هست و قرار شد صحبت شود؛ چون باشگاه تراکتور نیاز به مدافع دارد، اگر دانشگر بتواند در خط دفاعی کمک کند. در جریان انتقال محمد انصاری به تراکتور نیستم، آقای زنوزی از دوستان خوب من است و با همدیگر همکاری غیررسمی داریم و امیدوارم هستم این اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هوشنگ نصیر زاده محمد دانشگر باشگاه تراکتور باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

کد خبر 6092318

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور