Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت الاهلی عربستان این روزها بحرانی است و از رسانه های عربی به گوش می رسد پس از برکناری سرمربی این تیم گویا نوبت به کنار گذاشتن آقای مدیرعامل است

به گزارش طرفداری، سقوط تیم الاهلی عربستان به رده پنجم جدول رده بندی باعث شد تا هواداران این شاکی شوند و به دنبال ایجاد شرایطی بهتر برای تیم خود هستند. آنها که حالا سرمربی صربستانی خود را کنار کشیده می بینند حالا به دنبال این هستند تا خبر برکناری مدیرعامل خود را نیز بشنوند تا شاید کمی از درد آنها کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل اعضای هیات مدیره باشگاه الاهلی تقاضای جلسه ای اضطراری به ریاست شاهزاده منصور بن مشعل کردند تا در این باره به تبادل نظر بپردازند و در رابطه با بحران های مالی و فنی و اداری و ... تصمیم گیری کنند.

در گزارش هایی که در این باره منتشر شده است وضعیت دیگری از ارتباط مدیریت این باشگاه با بازیکنان داده است. در گزارش ها آمده که ارتباط عبدالله مومن و بازیکنان تیم الاهلی به بن رسیده است هر چند مدیرعامل الاهلی معتقد است که همه این صحبت ها شایعه است و ارتباط او با بازیکنان خود در بهترین حالت قرار دارد.

با این حساب باید در انتظار جلسه هیات مدیره باشگاه الاهلی عربستان ماند تا مشخص شود عبدالله مومن به کار خود ادامه خواهد داد یا خیر. موضوعی که باعث شده تا بسیاری از خبرنگاران و کارشناسان در این باره به بحث و جدل بپردازند.

الاهلی عربستان در بازی بیست و سوم خود، برابر تیم النصر عربستان با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا با به دست آوردن چهارمین باخت متوالی به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کنند. آنها در دیدار بعدی باید برابر تیم الفتح به میدان بروند.

اخبار داغ 

محمد انصاری طبق بند قرارداد می تواند جدا شود اشکان دژاگه با مسعود شجاعی به استقلال می آید؟ حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تعویض آنخل دی ماریا در بازی مقابل نانت به دلیل سرقت خشونت آمیز از خانه اش / ویدیو سرقت از خانه مارکینیوش در جریان دیدار با نانت 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

نوشاد عالمیان به مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های تنیس روی میز گرند اسمش در عربستان راه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله یک سی ودوم پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ 29 دنیا را در اختیار دارد با حساب 3بر 2 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شد.

 

عالمیان گیم اول را با نتیجه 11 بر 9 به حریف چین تایپه ای واگذار کرد، اما در گیم دوم 11 بر 7 موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

 

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم 11بر 8 به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.

 

در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه 11 بر 2 به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

 

پینگ‌پنگ‌ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه 11 بر 4 در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب 3بر 2 حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به جمع 32 بازیکن برتر راه پیدا کند.

 

عالمیان در این مرحله با برنده دیدار لیانگ جینگ کون از چین و دنیل هابسون از اتریش دیدار خواهد کرد.

 

هدایت عالمیان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • طوفان نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم
  • صعود عالمیان به جدول اصلی گرند اسمش عربستان