Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@07:16:25 GMT

کمک به نیازمندان گلستانی در قالب طرح «دست های مهربانی»

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۶۳۰۵

کمک به نیازمندان گلستانی در قالب طرح «دست های مهربانی»

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد بعدازظهر دوشنبه در حاشیه اجرای طرح مواسات و کمک‌های مومنانه در گرگان اظهار کرد: نهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در قالب طرح «دست های مهربانی و تبرکات مهدوی» به برکت ماه شعبان و موالید پرخیر و برکت در آن از بستر بخش امامزادگان و کمک خیران آغاز شد.

وی افزود: بیش از پنج هزار بسته معیشتی و بهداشتی آماده شده که به صورت هدفمند با همکاری نهادهای مربوطه و گروه‌های مردمی توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان بیان کرد: توزیع این بسته ها تا پایان سال ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از ماه مبارک رمضان مرحله دیگری از رزمایش را گسترده تر آغاز کنیم.

کد خبر 5170442

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اوقاف گلستان ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا خطبه های نماز جمعه بوشهر بارش برف شیوع کرونا شیراز گرگان انتخابات شوراي شهر برف و کولاک کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، جوادمولایی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ گفت: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

مولایی افزود: فعالیت‌های تبلیغات کاندیدا‌های این حوزه انتخابیه در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، از بامداد امروز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰پایان می‌یابد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ برگزار خواهد شد.

مولایی یادآور شد: مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر در ۴۱۸ شعبه اخذ رای با رقابت چهار کاندیدا برای کسب ۲ کرسی در خانه ملت برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر با اشاره به تمهیدات بعمل آمده برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه گفت: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار سوادکوه شمالی و سیمرغ بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری بصورت مکانیزه و تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • اهمیت توجه به خودشفقتی در چیست؟
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها