Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال ملکی عصر دوشنبه دراین باره به خبرنگار ایرنا گفت:‌ در شب چهارشنبه آخر سال دو سوم مجمع کل نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی شهر تهران در ۱۳۳ ایستگاه آتش نشانی و هزار نقطه پر ازدحام شهر از جمله بوستان ها و پارک ها مستقر می شوند.

به گفته وی، آتش نشانان از ساعت ۱۵ فردا -۲۶ اسفند- در نقاط مهم شهر مستقر شده و تا عادی شدن شرایط، در این اماکن حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی ادامه داد: از ظرفیت خودروهای عملیاتی شهرداری، تانکرها و خودروهای واترجت هم در صورت نیاز و بروز حوادث استفاده خواهد شد.

وی گفت:‌ مراسم چهارشنبه آخر سال با توجه به استفاده از انواع ترقه و امثال آن جایگاه جشن خود را مثل سال های قبل ندارد و هر سال شاهد مصدومیت و تلفات جانی تعداد زیادی از همشهریان هستیم و به همین مناسبت از همه هموطنان می خواهم دستکم به خاطر بیماری کرونا مراعات کنند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، اگر سال های قبل صرفا نگران مصدومیت ها بودیم الان علاوه بر مصدومیت ها نگران انتقال کرونا به خصوص نوع جهش یافته آن در دور همی ها و تجمع ها هستیم.

وی تاکید کرد: می دانیم که همه شهروندان، ماه هااست که به خاطر بحران کرونا، دورهمی و جشنی نداشته اند با این حال تقاضا می کنیم به خاطر قطع زنجیره کرونا و خستگی همکاران کادر درمان و همکارانم که در ضدعفونی معابر نقش داشتند به خاطر جشن کوتاه مدت چند ساعته با شرایطی مواجه نشویم که در هفته های آینده با افزایش شیوع بیماری کرونا مواجه شویم.

ملکی از شهروندان خواست که مثل سال گذشته که همکاری بسیار خوبی داشتند امسال هم پای کار ایمنی شهر خود باشند و توقع این است که جشنی صورت نگیرد یا اگر می خواهند دور هم داشته باشند، جمع کوچک و خانوادگی را در داخل منزل بگیرند.  

وی همچنین از شهروندان خواست به هنگام هر گونه حادثه ضمن فاصله گرفتن از محل مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

برچسب‌ها شهر تهران استان تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران استان تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران شهر تهران استان تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران اخبار کنکور آتش نشانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته