Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه براساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مقابله با کرونا و تاکیدات وزارت بهداشت، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس جهش یافته کرونا از مورخ ۲۵ اسفندماه ۹۹ تا ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ الزامات برقراری پرواز‌ها از مبدا و مقصد کشور عراق توسط سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شد، افزود: در صورتی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کند و یا دستور دهد در کشوری مانند ترکیه و یا هر کشوری دیگر ویروس جهش یافته انگلیسی شیوع یافته و زمینه ساز افزایش انتقال آن به ایران می‌شود فورا تمهیدات لازم در این بخش برای کاهش پرواز و یا لغو آن اخذ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پرواز‌ها صرفا به منظور بازگرداندن اتباع دو طرف به کشور‌های متبوع برنامه ریزی خواهد شد، افزود: براساس دستورالعمل صادر شده پذیرش مسافر ایرانی از مبدا ایران و مسافر عراقی از مبدا عراق مجاز نیست.

بیشتر بخوانید

سفر بدون تست کرونا ممنوع شد!/ شرایط سفر به شهرهای پرخطر

ذیبخش توضیح داد: تمامی مسافران بالای ۸ سال ملزم به ارائه گواهی تست مولکولی PCR منفی هنگام پذیرش مسافر در مبدا بوده و همچنین متعهد به انجام تست مجدد PCR در بدو ورود هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه عودت مبالغ دریافتی تا عادی شدن شرایط موجود الزامی است و شرکت‌های هواپیمایی ضروری است تا برقراری مجدد پرواز‌ها از ایجاد هرگونه تعهد و فروش بلیت جدا خودداری کنند، افزود: تمامی تمهیدات لازم در این بخش اخذ شده و ما تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

او همچنین درباره سختگیری و تشدید نظارت‌ها بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تمامی پرواز‌های داخلی هم گفت: در بحث رعایت دستور العمل‌های بهداشتی توسط شرکت‌های هواپیمایی با هیچ کسی تعارف نداریم و در این بخش کوتاه نخواهیم آمد.

تعلیق سه هفته‌ای پروازهای شرکت هواپیمایی تابان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه برای دومین بار برای شرکت هواپیمایی تابان اخطار صادر شده است، گفت: سازمان هواپیمایی به شرکت هواپیمایی تابان به دلیل عدم رعایت مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا اخطار صادر و پرواز‌های آن را لغو کرده است.

ذیبخش اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل تکرار نقص مقررات تعیین شده، دو پرواز مسیر تهران- اصفهان و اصفهان- تهران شرکت هواپیمایی تابان را به مدت سه هفته لغو کرد.

او در پایان تصریح کرد: ضمن اخطار رعایت و اجرای مفاد مندرج در شیوه نامه ۱۹۰۰ و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و لزوم پاسخگویی به مراجع قانونی و شمول اعمال مجازات توسط مراجع و دستگاه‌ها؛ پرواز شماره ۶۲۹۱-۶۲۹۰ مسیر تهران- اصفهان و اصفهان - تهران شرکت هواپیمایی تابان از روز چهارشنبه در تاریخ چهارم فروردین  ۱۴۰۰ به مدت سه هفته لغو شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل ناوگان هوایی ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان هواپیمایی کشوری شرکت هواپیمایی تابان پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران

تین نیوز

هواپیمایی سپهران از برگزاری یک دوره آموزش مهمانداری در این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز،  شرایط ثبت نام در این دوره که توسط مرکز آموزش هواپیمایی سپهران برگزار می شود به شرح ذیل است:

شرایط ثبت نام

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم کارت پایان خدمت برای آقایان سن: ۱۸ تا ۲۴ برای خانم‌ها سن ۱۸ تا ۲۶ برای آقایان قد: ۱۶۸ سانتی‌متر خانم‌ها ۱۷۰ سانتی‌متر آقایان و توانایی لمس ارتفاع ۲۱۲ سانتی‌متر با انگشتان دست BMI: خانم‌ها ۱۸.۵ تا ۲۴ آقایان ۲۰ تا ۲۵ حداقل سطح زبان INTERMEDIATE قبولی در معاینات پزشکی قبولی در مصاحبه مدت دوره ۳۰۰ ساعت محل برگزاری: مشهد بدون تعهد استخدامی تابعیت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش انجمن شرکت هواپیمایی ایران، علاقمندان می توانند لطفا جهت مشاهده شرایط و پرکردن فرم به این آدرس مراجعه کنند:

https://aviationacademy.flysepehran.com/

شایان ذکر است شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش سپهران به منزله استخدام در شرکت نبوده و هواپیمایی سپهران تعهدی مبنی بر استخدام دانشجویان نخواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند