Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی دوشنبه ر حاشیه افتتاح قطعه الف کمربندی شمال شرقی و بزرگراه شهید سلیمانی در شیراز در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم با تامین منابع بتوانیم طی یکی دو سال آتی شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم و شاخص‌های بهره‌مندی استان را از این طریق ارتقا دهیم.
وی، با اشاره به افتتاح جاده اختصاصی دسترسی به شهر صدرا به طول هفت کیلومتر و همچنین تقاطع غیر همسطح آن تصریح کرد: شهر جدید صدرا به غیر از اینکه در بحث پیوند اعضا به یک قطب جهانی تبدیل شده، شهری است که مهمترین مشکل آن با توجه به جمعیت پذیری حدود ۳۰۰ هزار نفری بحث دسترسی به این شهر و رفت و آمد به شیراز است که حل این مشکل در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: بر این اساس و به دنبال پیگیری ایجاد راه‌های دسترسی مستقل برای این شهر، امروز شاهد افتتاح بزرگراه شهید سلیمانی و تقاطع غیر همسطح پیوند هستیم.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همچنین امروز پروژه جدیدی نیز به طول ۱۰ کیلومتر کلنگ زنی می‌شود که مسیر جدیدی را برای شهر صدرا ایجاد خواهد کرد.
اسلامی، در خصوص وضعیت پروژه آزادراه شیراز – اصفهان هم گفت: این طرح اگرچه در مسیر اجرا با فراز و فرودهایی همراه بود اما امروز با پیگیری‌های مجدانه استاندار فارس مراحل اجرا و تکمیل را به خوبی طی می‌کند و می‌توان امیدوار بود که در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۰ و حداکثر در نیمه نخست این سال شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

۵۰۷ هزار واحد مسکن ملی در کشور در دست اجرا است
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر صدرا گفت: با شروع عملیات اجرایی این طرح، مجموع طرح‌های اقدام ملی مسکن در کشور که تا امروز کلنگ زنی کرده‌ایم و بخشی را نیز در آستانه بهره‌برداری داریم از ۵۰۷ هزار واحد عبور کرد.
اسلامی افزود: این حجم از پروژه مسکن گستره‌ای از کارگاه‌های خانه سازی را در کشور تشکیل داده است و کسانی که اقدام به ثبت نام کرده‌اند در وضعیت‌های گوناگون از این واحدهای مسکونی بهره‌مند خواهند شد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر دوشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۹ به منظور انجام سفر یک روزه و افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی در حوزه راه و مسکن وارد شیراز شد. افتتاح قطعه الف کمربندی شمال شرقی، افتتاح بزرگراه شهید سلیمانی و تقاطع غیر همسطح پیوند و افتتاح سالن ورزشی بین‌المللی شهر صدرا از جمله برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در این سفر است.

همچنین قرار است با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی بزرگراه قره پیری و عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد برنامه طرح اقدام ملی مسکن در شهر صدرا آغاز شود.

بازدید از بیمارستان پیوند اعضای صدرا و بازدید از قطعه هفت آزاد راه شیراز – اصفهان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان فارس است.

برچسب‌ها محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی شهرصدرا شیراز فارس مسکن ملی پروندهٔ خبری کارنامه دولتمردان در دیار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی شهرصدرا محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی شهرصدرا شیراز فارس مسکن ملی اخبار کنکور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی شهر صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: در هر گوشه از این استان شاهد برپایی کارگاه‌های عمرانی مسکن و راه هستیم که به چشم می‌آید.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی در قالب ۴۰ کارگاه راهسازی در دست اجرا بوده که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این استان است.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه این بخش در استان است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای شاخص‌های راه و مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از احداث راه‌ها از مسیر قانونی بود که درگذشته مورد توجه نبود.

هیچ قطعه راه بلاتکلیف در آذربایجان غربی وجود ندارد

معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وجود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیرهای این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی - خوی از جمله محورهایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین‌المللی است.

وی افزود: با پایان یافتن اجرای طرح توسعه این مسیر، مرز رازی به مسیری بین المللی برای دستیابی به بازار هدف جهانی تبدیل خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی از مزیت‌های اقتصادی این استان، ترانزیت است که در تمامی جوانب آن برنامه‌های گوناگونی در حال انجام است.

اخذ ۹۰۰۰ سند مالکیت تک برگی در آذربایجان غربی

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی هم در این آئین گفت: با تمام توان با همکاران حود در تلاش برای رو سفیدی میان مردم بودیم تا با راه اندازی نهضت کارهای عمرانی، اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

سیدمحسن حمزه‌لو افزود: در دولت سیزدهم با حمایت همه جانبه توانستیم بیش از چهار برابر میانگین کشور در ۵۴ ماه گذشته بزرگراه و راه اصلی احداث کنیم.

وی اضافه کرد: اخذ ۹ هزار فقره سند مالکیت تک برگی در این استان و کسب رتبه نخست کشوری در برنامه اجرایی نهضت ملی مسکن از جمله دستاوردهای اداره کل راه و شهرسازی بود.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این آئین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی در کنار کار حرفه‌ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه‌دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری نوینی نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

در این آئین رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی معرفی و از خدمات سیدمحسن حمزه لو مدیرکل سابق قدردانی شد.

کد خبر 6088771

دیگر خبرها

  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی