Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@23:04:39 GMT

واکنش بنزما به اخبار بازگشت رونالدو و جذب هالند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۶۶۱۹

واکنش بنزما به اخبار بازگشت رونالدو و جذب هالند

کریم بنزما که در نشست خبری بازی با آتالانتا شر.ت کرده بود، با سوالاتی راجع به رونالدو و ارلینگ هالند روبرو شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه خانگی خود میزبان آتالانتا از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. بازی رفت را تیم رئال در برگامو با یک گل برده ولی فردا قطعا شب راختی نخواهد داشت کریم بنزما که شنبه توانست هر دو گل پیروزی بخش رئال را به الچه بزند، در نشست خبری بازی آتالانتا شرکت کرد و پاسخگوی سوالات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنزما ستاره فرانسوی در مورد بازی گفت:

« باید با انگیزه و جاه طلبی وارد میدان شویم. بازی سختی خواهد بود چرا که حریف تیم واقعا خوبی است. آتالانتا برای جبران می آید ولی ما هم آماده ایم.»

 

بنزما درباه جذب ارلینگ هالند گفت:

« در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبتی ندارم. هر ماه در مورد بازیکنانی که در رئال نیستند، حرف زده می شود و شایعات و گمانه زنی ها زیاد است. هالند یک بازیکن خوب و گلزن بزرگی است و اگر روزی موقعیت برای پیوستن به رئال داشته باشد، استقبال خواهیم کرد.»

 

وضعیت هازارد:

« ادن در این مدت بدشانس بوده و برایش غمگینم. او بازیکن بزرگی است و می تواند به رئال بسیار کمک کند. خودش هم از این وضعیت ناراحت است. ادن می خواهد خودش را ثابت کند ولی مصدومیت ها اجازه نمی دهند. ما به نوبه خودمان می خواهیم به او کمک کنیم و ای کاش خیلی زود بهبود پیدا کند.»

 

فشار گلزنی در رئال:

« در رئال همیشه فشار وجود دارد و من هم از کودکی که فوتبال را شروع کردم، فشار را روی خودم را حس می کنم. هر مهاجمی دوست دارد گل بزند. برخی مواقع تیم ها عقب می کشند و گلزنی سخت می شود. می دانم هواداران دوست دارند رئال گل های زیادی بزند ولی نمی توان هر بازی سه یا ۴ گل زد. من و همه تیم در تلاشیم تا کل های بیشتری به ثمر برسانیم.»

 

بازگشت رونالدو:

« با رونالدو روزهای بسیار خوبی داشتیم و کارهای بزرگی در رئال انجام دادیم. نمی داتم شرایط کریس در یووه چگونه است. با من همیشه ارتباطش خوب بود و نمی دانم به رئال بر می گردد یا خیر. من نه رئیس باشگاهم و نه سرمربی.»

 

تمدید قرارداد:

« من در لحظه زندگی می کنم. قراردادم تا ۲۰۲۲ اعتبار دارد و اگر رئیس بخواهد با من تمدید کند، مشکلی نخواهم داشت. بازیکن رئال هستم و امیدوارم سال های بیشتری بمانم.»

صحبت از جذب مهاجم جدید برای رئال:

« اصلا ناراحت نمی شوم. من صرفا یک مهاجم نیستم و کارم فقط گلزنی نیست. من پاس گل می دهم و به تیم کمک می کنم. وقتی در زمین هستم، هدفم کمک است و مهمتر از هر چیزی نیز پیروزی و موفقیت تیم است.»

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریم بنزما ارلینگ هالند ارلینگ هالند بروسیا دورتموند رئال مادرید کریم بنزما یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی مهدی طارمی تیم ملی ایران سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک

منچسترسیتی در هفته سی‌وششم لیگ برتر میزبان ولورهمپتون بود و در نهایت پنج بر یک به برتری رسید. ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتی، چهار گل برای سیتیزن‌ها به ثمر رساند. این دومین پوکر سریع تاریخ لیگ برتر بود. پیش از این گابریل ژسوس از منچسترسیتی آوریل ۲۰۲۲ در ۵۳ دقیقه چهار گل به واتفورد زده بود تا سریع‌ترین پوکر تاریخ لیگ برتر ثبت شود. همچنین این بیست‌ویکمین هت‌تریک دوران فوتبال هالند بود.

دریافت 127 MB

  

  

دیگر خبرها

  • برابری تئون کوپماینرس با رکورد رود گولیت افسانه‌ای در سری آ
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید