Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس استاندار فارس اعلام کرد که در سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان، ۱۴۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح یا کلنگ زنی شد.

عنایت‌الله رحیمی عصر دوشنبه ۲۵ اسفند در حاشیه بهره‌برداری از بزرگراه شهید سلیمانی در شهر جدید صدرا که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، گفت: امروز پروژه‌های بزرگی شامل چندین پروژه زیرساختی به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: کنار گذر شمال شرق شیراز به طول ۱۴ کیلومتر و اتصال شیراز به صدرا از طریق بزرگراه شیراز-اصفهان به طول ۷ کیلومتر با سرمایه گذاری بیش از ٢٥٠ میلیارد تومان به قیمت روز، از طرح‌های افتتاح شده بود.

استاندار فارس همچنین سالن ورزشی صدرا با استانداردهای روز بین‌المللی را از دیگر پروژه‌های مهم افتتاح شده امروز اعلام و خاطرنشان کرد: کلنگ‌ آغاز عملیات اجرایی بزرگراه صدرا-تنگ قره‌پیری به شیراز و بلوار محلاتی نیز با بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

او با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزاده شیراز-اصفهان گفت: خوشبختانه این پروژه با توجه به تزریق منابع مالی از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

استاندار فارس بهره‌برداری از حدود ۵ کیلومتر مسیر جهرم به لار و ۷ کیلومتر از پروژه قائمیه به نورآباد نیز از دیگر پروژه‌هایی عنوان کرد که در این سفر افتتاح می‌شود.

رحیمی یکی از مهمترین پروژه‌های این سفر را آغاز عملیات اجرایی ۲۵۰۰ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی اعلام و اضافه کرد: پیش‌بینی احداث ۲۱ هزار واحد مسکونی در قالب این طرح انجام شده است که ۶ هزار واحد آن مشارکتی، ۴ هزار واحد تعهد ساخت و ۱۱ هزار واحد آن به شکل واگذاری طی تفاهم با دستگاه‌های مختلف خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی راه وشهرسازی بزرگراه شهید سلیمانی شهر جدید صدرا طرح اقدام ملی مسکن میلیارد تومان هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران

محسن یمینی رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های این استان ادامه دارد و تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در برخی از محور‌های استان از جمله محور‌های فریدونکنار - آمل، ساری-قائمشهر، ساری-لاریم و ساری - نکا به طول ۲ کیلومتر در یک ماه گذشته اجرایی شد.

او ارتقاء امنیت جاده‌ها را مهم‌ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و افزود: با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات خط کشی، نصب تابلو و علائم، آشکار سازی نقاط پر تصادف، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره بوده که با جدیت در دست اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان