Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قلیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: وضعیت مشهد بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت زرد اعلام شده است، اما از مردم تقاضا می‌شود با توجه شیوع ویروس جهش یافته کرونا در تعطیلات نوروزی به این کلاشهر سفر نکنند.

او افزود: بر اساس آخرین رنگ‌بندی نرم‌افزار ماسک که در هشتم اسفند ماه اعلام شده است در حال حاضر ۱۵ شهرستان خراسان رضوی از جمله مشهد در وضعیت زرد و ۱۸ شهرستان این استان در وضعیت آبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید

مراسم تحویل سال نو در حرم مطهر رضوی چگونه برگزار می‌شود؟


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تعداد بستری شدگان جدید روزانه در خراسان رضوی ۱۲۲ نفر، کل بستری شدگان ۴۷۶ نفر و تعداد بستری‌شدگان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان ۱۴۱ نفر گزارش شده است.

انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر بهداشت ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد