Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@19:09:50 GMT

رئیس شورای شهر قزوین‌ ‌بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۶۷۷۵

رئیس شورای شهر قزوین‌ ‌بازداشت شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمد قاسمی با تایید خبر بازداشت رئیس شورای شهر قزوین که شب گذشته در رسانه‌های مجازی و غیررسمی استان منتشر شد، اظهار کرد: رئیس شورای شهر قزوین به دلیل پاره‌ای از تخلفات بازداشت شده و شایعه آزادی این متهم با گذاشتن وثیقه صحت ندارد و او همچنان در بازداشت به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز خبر بازداشت رئیس شورای شهر قزوین از سوی برخی فعالان فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام انتشار وسیعی داشت که در نهایت دادستان قزوین صبح امروز خبر یادشده را تایید کرد.

با وجود اینکه علت بازداشت رئیس شورای شهر قزوین از سوی هیچ منبع و مرجع رسمی قضائی بیان شده، اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که رئیس شورای شهر قزوین در خصوص تخلفات ملکی شهرک اندیشه قزوین دستگیر شده است. شهرکی که اهالی آن چندی پیش در گزارش مفصلی که خبرگزاری تسنیم منتشر کرده بود، از عدم اعطای جواز و پروانه ساخت به زمین‌های خود انتقاد داشتند و خواستار ملاقات با «آیت‌الله رئیسی» رئیس قوه قضائیه برای حل این مشکل شده بودند.

کد خبر 590714

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رئیس شورای شهر قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است، زیرا قرار است بعضی کشورهای اروپایی و آمریکایی به ما فناوری و تجهیزات حمل‌ونقل تحویل دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، سید محمد آقامیری با بیان اینکه قرارداد با چین یک قرارداد بین‌المللی است و مشکلی ندارد، اظهار کرد: بخشی از هزینه‌های قرارداد را دولت تأمین می‌کند؛ بنابراین وزارت کشور، وزارت امور خارجه، وزارت صمت و بانک مرکزی در جریان قرار دارند.

وی افزود: محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است، زیرا برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی به شرکت‌هایی که قرار است به ما تکنولوژی و تجهیزات حمل و نقل تحویل دهند، فشار وارد می‌کنند و آن شرکت‌ها از همکاری با ما منصرف می‌شوند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ایران قراردادهای بین‌المللی زیادی در دهه اخیر بسته که قرارداد با چین نیز از همان دست قراردادها است، خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه و نهادهای امنیتی کاملاً روی این قرارداد اشرافیت دارند و کسی نمی‌تواند از آن تخطی کند.

آقامیری اضافه کرد: با توجه به اینکه قرارداد جنبه محرمانگی دارد، اعضای شورای شهر نمی‌توانند کپی بگیرند و از این دست به آن دست شود، اما می‌توانند با مطالعه قرارداد جزئیات را بررسی و پرسش‌های خود را مطرح کنند.

کد خبر 751107

دیگر خبرها

  • محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان