Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شهر تهران روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:‌ در هشتمین رزمایش کمک های مومنانه سازمان اوقاف و امور خیریه که به میمنت ماه شعبان با نام تبرکات مهدوی ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در قلب تهران توزیع شد.

سید حسین حسینی افزود:‌ از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۸ هزار بسته ارزاق تحت همین رزمایش ها و در مناسبت های مختلف توزیع کردیم و همچنین تعداد ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم در بیمارستان ها و خانواده های نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از محل نیات واقفان از ابتدای امسال مبالغی نقدی در زمینه درمان، تحصیل، ازدواج و مسکن به نیازمندان اهدا کردیم.

رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شهر تهران خاطرنشان کرد:‌ طرح های مختلفی برای زنان سرپرست خانوار در حریم امامزادگان بسترهایی ایجاد کردیم که این بانوان کارهای تولیدی خودشان را در این مراکز به فروش برسانند و تمام سود حاصله به خودشان برگردانده می شود.

وی یادآور شد: اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شهر تهران ۱۲ امامزاده تحت پوشش دارد که چهار امامزاده روح الله الحسنی (ع)، زید، سید اسماعیل و سید ناصرالدین در مرکزیت شهر تهران قرار دارد.

یک میلیون و ۶۰۰ هزار بسته معیشتی در کشور توزیع شد

همچنین معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹ مرحله توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در سراسر کشور اجرا شد که ۲ مرحله در سال گذشته و هفت مرحله نیز تاکنون اجرا شد.

حجت الاسلام غلامرضا عادل افزود: تا پیش از شروع این مرحله که از امروز/ دوشنبه در ماه شعبان اجرا شده یک میلیون و ۶۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان از محل کمک های مردمی و خیرین و همچنین از محل موقات بقاع متبرکه توزیع شده است.

وی ادامه داد:‌ در این مرحله نیز ۱۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد که این توزیع بسته های معیشتی توسط مراکز افق بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور توزیع خواهد شد.

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطرنشان کرد: توزیع بسته های معیشتی همچنان ادامه دارد و در دهمین مرحله نیز در ماه مبارک رمضان میزان قابل توجهی از این بسته های ارزاق بین نیازمندان توزیع شود.

وی تاکید کرد: در اولین روز اجرای این طرح که مصادف با اول ماه شعبان است ۲ هزار بسته معیشتی در امامزاده روح الله الحسنی (ع) تهران توزیع شد.

حجت الاسلام عادل تاکید کرد:‌ شیوع ویروس کرونا به زندگی برخی افراد آسیب جدی زده که سازمان اوقاف و امور خیریه تلاش دارد با شناسایی خانواده های آسیب پذیر و نیازمند در قالب طرح های مختلف بسته های معیشتی توزیع کند.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا شهر تهران سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا شهر تهران اخبار کنکور سازمان اوقاف و امور خیریه معیشتی بین نیازمندان هزار بسته معیشتی بسته های معیشتی شهر تهران توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف ۲۰۰۰ دختر افغانستانی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • جشن تکلیف ۲۰۰۰ دختر افغانستانی (عکس)
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران