Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: بر اساس همانگی های به عمل آمده برای توزیع بهتر میوه های تنظیم بازار شب عید در برخی پایگاه های بسیج مساجد نیز توزیع می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم محمدعلی طهماسبی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار داشت: مقرر شد، عرضه مستقیم میوه در ایام پایانی سال جاری و نوروز 1400 توسط تولیدکنندگان و تشکل‌های تعاونی آنها در تهران و در برخی از شهرها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: میوه‌های سیب و پرتقال توسط تولیدکنندگان طبقه بندی می‌شود و با کیفیت و قیمت مناسب سازمان میادین تره بار عرضه خواهد شد.

طهماسبی با اشاره به همکاری با سازمان صنعت، غله تهران و بسیج مردمی مساجد برای عرضه، یادآور شد: این عرضه ها از 25 اسفندماه آغاز و تا 15 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتقاد صادرکنندگان از ممنوعیت صادرات میوه/ تصمیمات خلق‌الساعه تجاری به اعتبار ایران لطمه می‌زند

وی با بیان این که بیشترین حجم خرید مصرف کنندگان در 28 و 29 اسفندماه است، تصریح کرد: درصدد هستیم تا علاوه بر محصول سیب و پرتقال، سبزی و صیفی از جمله پیاز، گوجه فرنگی و سیب زمینی نیز در این مراکز عرضه شود.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با بیان این که برنامه‌هایی برای عرضه مرغ منجمد در این مراکز در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: به دنبال عرضه سایر مواد پروتئینی نیز هستیم.

طهماسبی با اشاره به پی‌ریزی مناسب در اساسنامه سازمان مرکزی تعاون روستایی، گفت: بخش هدایتی، حمایتی و نظارتی در اساسنامه این سازمان در نظر گرفته شده است.

به گفته طهماسبی، یکی از دلایل مهجور ماندن سازمان مرکزی تعاون روستایی تشریح نشدن اساسنامه این سازمان برای قانون‌گذاران است.

وی با تاکید بر این که سرمایه اقتصادی بسیار زیادی در سازمان تعاون روستایی و شبکه‌های آن وجود دارد، گفت: وظایف موجود در سازمان تعاون روستایی مبهم نیست و باید توسط مجریان با نوآوری همراه شود.

به گفته طهماسبی؛ سازمان تعاون روستایی به دنبال آن است تا با همراهی بخش خصوصی اقدام به تاسیس فروشگاه در روستاهای مختلف کند تا تمامی نیازهای کشاورزان با وجود این فروشگاه رفع شود.

طهماسبی با اشاره به این که الگوی کشت صرفا فعالیت زراعی نیست، بیان کرد: در این الگو بار حقوقی، سیاسی و مالی در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه مبلغ خرید تضمینی زعفران به کشاورزان، سه ماه پس از خرید پرداخت شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس سازمان مرکزی تعاون روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغالزا و مردم محور بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار مثنوی، جانشین سپاه فتح در محوطه استادیوم تختی یاسوج افتتاح شد.

حسین پسنده، دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه که به همت قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان برپا شد، گفت: این نمایشگاه در ۲۰ غرفه از وام گیرندگان کسب و کارهای خانگی ناحیه مقاومت شهرستان‌های بویراحمد و دنا و عشایر استان برپا شده و تولیدکنندگان محصولات تولیدی خود را عرضه کردند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۶۱۲ تقاضی کسب کارهای خرد خانگی برای دریافت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل استان معرفی شدند که از این تعداد ۷۰۴ نفر با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

پسنده اظهار کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار تا پایان خرداد ماه امسال همه این تعداد پرداخت می‌شوند.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با رایزنی و همکاری استانداری از محل تبصره ۱۸ در برنامه داریم که برای بیش از دوهزار نفر اشتغالزایی ایجاد شود.

پسنده بیان کرد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی در طول سال رای فروش محصولات وام گیرندگان بازار فروش و نمایشگاه برپا می‌کند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزا، خرد خانگی و مردم محور بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف عرضه محصولات تولیدی صنایع دستی، ترشیجات، لباس محلی، محصولات کشاورزی خشک شده در محوطه استادیوم تختی یاسوج تا ساعت ۲۰ روز پنج‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برپا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • عرضه محصولات خانگی و دانش‌بنیان در فروشگاه‌های عراق و مسکو
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟