Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@20:42:13 GMT

ساعات کاری داروخانه های هلال احمر در تعطیلات نوروز

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۶۸۰۸

ساعات کاری داروخانه های هلال احمر در تعطیلات نوروز

خبرگزاری مهر: ساعات کاری داروخانه های تحت پوشش سازمان شامل داروخانه مرکزی هلال احمر، مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس) و جزیره کیش در تعطیلات نوروز  ۱۴۰۰ به شرح ذیل اعلام شد.  

داروخانه مرکزی هلال احمر در ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ به دلیل انبارگردانی تعطیل است. داروخانه در ایام تعطیلات نوروز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ دایر خواهد بود و در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت ۸ صبح الی ۳۰/۱۶ ارائه خدمت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، داروخانه مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس)  در ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۹ به دلیل انبارگردانی تعطیل  و در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ فعال خواهد بود.

داروخانه جزیره کیش نیز در ۲۹ اسفند به دلیل انبارگردانی تعطیل است و در روزهای غیر تعطیل در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۳۰/۸ صبح الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۱ خدمات ارائه خواهد داد. همچنین در روزهای تعطیل ۹ و ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ دایر خواهد بود.

بنابراین گزارش، نمایندگان بیمه مستمر در سازمان تدارکات پزشکی از جمله بیمه تأمین اجتماعی، خدمات درمانی، سلامت، آتیه سازان و بیمه دی در ایام غیر تعطیل نوروز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ نسبت به تأیید نسخ بیماران اقدام می کنند و در ایام تعطیل نوروز تأیید نسخ از طریق شعب مربوطه انجام خواهد شد.

شایان ذکر است نماینده بیمه دی مستقر در سازمان در روزهای تعطیل ۳ الی ۵ فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ نسبت به تأیید نسخ بیماران اقدام خواهد کرد.

واحد فروش تجهیزات پزشکی نیز برای ارائه خدمات به بیماران و مراجعین در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت ۳۰/۷ صبح الی ۳۰/۱۶ فعالیت خواهد کرد.

طبق این گزارش، خدمات پس از فروش دستگاه های دیالیز در سراسر کشور از طریق واحد تکنودیالیز در ایام نوروز به جز روز اول و سیزدهم فروردین به بخش های دیالیز مراکز درمانی و بیمارستان ها ارائه خواهد شد.

داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران، خیابان طالقانی، داروخانه مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس) در خیابان جشنواره و داروخانه جزیره کیش در خیابان سنایی واقع شده است و هموطنان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات دارویی با تلفن ۴۱۶۵۱ تماس حاصل کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ساعات کاری داروخانه ها روزهای غیر تعطیل داروخانه مرکزی نوروز از ساعت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا احتمالا ربوده شده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان عمومی و انقلاب کلاله از تقویت ظن ربوده شدن یسنا خبر داد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا با تشکیل پرونده قضائی عملیات جست‌وجو و اقدامات قضائی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد، ادامه داد: در ادامه بررسی‌ها، با توجه به شواهد و قرائن ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد و از همان ساعت اولیه گروه‌های امدادی و مردم به صورت گسترده برای پیدا کردن او بسیج شده بودند.

عصر روز گذشته یسنا توسط کایت سوار جمعیت هلال احمر در میان اراضی کشاورزی منطقه مفقود شده پیدا و سالم به خانواده تحویل شد.

کد خبر 6095564

دیگر خبرها

  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • کمک رسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • گره اندر گره
  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • یسنا احتمالا ربوده شده بود