Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از آغاز ثبت نام ترم بهار کلاس های زبان های خارجی جهاد دانشگاهی بصورت آنلاین خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ایرانی با اشاره به آغاز ثبت نام کلاس‌های زبان های خارجی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: ثبت نام ترم بهار زبانهای خارجی (زبان انگلیسی، روسی، ترکی استانبولی ،آلمانی و فرانسه) از 25 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 31 فروردین ماه 1400  ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص نحوه ثبت نام در این کلاسها گفت: متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به آدرس اینترنتی www.jdrouyesh.ir/rooyesh   مراجعه نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33456286-33469585 تماس حاصل نمایند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تعیین سطح ترم بهار بصورت آنلاین برگزار خواهد شد افزود: تاریخ تعیین سطح متقاضیان جدید ترم بهار  15 و 18 فروردین ماه  بوده و متقاضیان موظف هستند با مراجعه به آدرس اینترنتی شعبه مرکزی جهاد دانشگاهی در آزمون تعیین سطح شرکت نمایند.

ایرانی ادامه داد: برای ترم بهار سال جدید  تخفیف 20 درصدی برای تمامی فراگیران و در تمام سطوح اعمال خواهد شد که بصورت خودکار در سایت، برای تمامی فراگیران فعال می شود و نیاز به مراجعه حضوری به مرکز نمی باشد.

وی با اشاره به مزایای تحصیل در دوره های آموزشی زبان جهاد دانشگاهی اظهار کرد: سیستم آموزش آنلاین جهاد دانشگاهی در ایام کرونا جامع ترین سیستم آموزشی آنلاین کشور را راه اندازی کرده به گونه ای که بدون هیچ دغدغه ای فراگیران امکان استفاده از این سیستم را دارند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی  گفت:شهریه پایین نیز از دیگر مزایای دوره های زبان جهاد دانشگاهی می باشد که این نهاد در راستای مسئولیت اجتماعی خود پاینن ترین میزان شهریه را در مقایسه با سایر مراکز آموزشی برای دوره ها لحاظ قرار می دهد.

وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به پشتوانه سی سال فعالیت و تجربه چندین ساله از اوایل انقلاب در ارائه شیوه های نوین آموزشی در گروههای مختلف آموزشی از جمله زبان انگیسی، بهره گیری از اساتید برجسته و خبره دانشگاهی و گستردگی مراکز آموزشی در سراسر کشور  خدمات آموزشی مختلفی در حوزه های مختلف بویژه آموزشهای کوتاه مدت را ارائه کرده است.

ایرانی اظهار کرد: منابع به روز آموزشی وجه تمایز علمی دوره های آموزشی زبان جهاد داشگاهی می باشد بطوریکه این منابع حاصل سالها تلاش و ممارست و حاصل انجام فعالیتهای پژوهشی مرتبط کاربردی است.

وی گفت: علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به آدرس ارومیه- خیابان شهید امینی- ساختمان آموزش جهاد دانشگاهی و یا به سایر شعب آموزشی جهاد دانشگاهی (شعبه پنجراه - شعبه آزادگان- شعبه اول شمالی در ارومیه و شعب جهاد دانشگاهی ماکو و خوی) مراجعه و با شماره ۳۳۴۵۶۲۸۶ و ۳۲۳۵۹۴۷۸  تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی کلاس های زبان ترم بهار جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی آموزشی جهاد دانشگاهی ترم بهار ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت:  بزرگترین طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی در قالب طرح شهید سعید شبان در استان آغاز شده است.

حبیب اله قربانی افزود: در قالب این طرح، گروه‌های مشخص شده هر پنجشنبه از باشگاه‌های سطح استان بازدید و بر روند اصولی و وضعیت آنها در راستای ارتقای سلامت و کیفیت خدمات نظارت خواهندداشت.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و مصوبات کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌های ورزشی دارا بودن مجوز، عضویت ورزشکاران در فدراسیون پزشکی ورزشی (بیمه ورزشی) به منظور برخورداری از خدمات درمانی و افزایش ورزشکاران سازمان یافته، حضور مربیان واجد شرایط، رعایت استانداردهای محیطی، مسایل بهداشتی، رعایت تعرفه‌های مصوب بر اساس طرح رتبه بندی و ممنوعیت خرید و فروش مواد نیروزا  در اولویت بازرسین این طرح در مراجعه به باشگاه‌های ورزشی قرار دارد.

قربانی گفت: این طرح به نام شهید شاخص ورزش کشور، شهید سعید شبان نام‌گذاری شده و تلاش خواهدشد با اجرای آن شاهد ارتقای هر چه بهتر شاخص های سلامت باشگاه‌های ورزشی در استان باشیم.

 

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد