Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@06:29:02 GMT

دلیل تساوی در جدال بهترین ها در لیگ یک (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۷۳۹۹

مصاف بادراناستقلال خوزستان با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت. در حالی که بادران صاحب بهترین خط حمله است و استقلال خوزستان صاحب بهترین خط دفاعی بعد از مس کرمان.

به گزارش "ورزش سه"، محسن عاشوری که برای پیروزی بادران سه مهاجم اصلی تیمش (حمید کاظمی – مرتضی خراسانی – ایمان غلامی) را از ابتدا به میدان فرستاده بود با چالش دفاع چند لایه حریف مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافعانی که برای حفاظت از دروازه استقلال خوزستان از جان مایه گذاشتند. در صحنه ای و روی ضربه ایستگاهی پویا سیف پناهی فاصله ای با باز کردن دروازه استقلال خوزستان نداشت اما بعد از ضربه آن چیز که جلوی روی خود دید حضور پرتعداد بازیکنان استقلال خوزستان بود که هر طور شد توپ را از خط دروازه دور کردند. البته در این بازی و در چند صحنه بادرانی ها صاحب موقعیت های خوبی شدند که در یکی دو صحنه دروازه بان استقلال خوزستان به خوبی ضربات مهاجمان بادران را مهار کردند ودر صحنه هایی دیگر در زدن ضربات نهایی دقت عمل لازم را نداشتند و در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

استقلال خوزستان با 30 امتیاز تیم دوم جدول و بادران با 29 امتیاز تیم سوم جدول بشمار می آیند. استقلال خوزستان در این بازی به خوبی نشان داد بی دلیل نیست که صاحب بهترین خط دفاعی بعد از مس کرمان است. کسب یک امتیاز از بادران در تهران بعد از شکست مس در کرمان نتیجه خوشایندی برای شاگردان امیر خلیفه اصل بود بطوریکه آنها در پایان بازی از کسب یک امتیاز در این دیدار شادی کردند.

 

استقلال خوزستان البته در این بازی در سایه لایه های دفاعی که ایجاد کرده بود روی ضد حملات برای رسیدن به گل برنامه داشت؛ این همان شیوه ای بود که آبی های اهواز در فصل قهرمانی در لیگ برتر به نمایش گذاشتند. اما خط دفاعی بادران در این بازی همانند دیدار با ملوان خوب کار کرد و گزندی ندید. با این توضیح که در بازی با استقلال خوزستان، بادران درون دروازه از مهرداد طهماسبی دروازه بان نساجی بهره برد.

 

عکس: مهدی افشاری

 

 

دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، عثمان اندونگ مدافع تنومند و بلندقامت استقلال خوزستان که در نیم فصل به جمع شاگردان پورموسوی اضافه شد به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده و نقش تاثیرگذاری در ترکیب این تیم دارد.

اندونگ در بازی مقابل مقابل ملوان عملکرد نسبتا خوبی در خط دفاعی داشت و رهبری این تیم را در خط دفاعی برعهده داشت و در جریان مسابقه سعی داشت تا تمرکز بازیکنان را به جریان مسابقه معطوف کند و تحت تاثیر گل که در نیمه نخست خوردند قرار نگیرند.

او در ادامه مسابقه در دقیقه 60 مسابقه خط دفاعی را رها کرده بود و در محوطه جریمه ملوان حضور داشت و روی ارسال بلندی که انجام شد و در ریباند ضربه سری که به سمت دروازه ملوان رفت توانست بازی را به تساوی بکشد، اندونگ بعد از گلی که به ثمر رساند بازیکنان استقلال خوزستان را به سمت نیمه خودی و شروع سریع بازی تشویق کرد و باز هم قدرت رهبری خود را به رخ کشید.

ویدئو: 331595

اندونگ در بازی با صنعت نفت آبادان هم برای این تیم گلزنی کرد و خیلی زود استقلال را مقابل صنعت نفت پیش انداخت و این مسابقه با گلی که طالب ریکانی به ثمر رساند به تساوی کشیده شد، گل دقایق پایانی آسو رستم پیروزی را برای استقلال خوزستان به همراه آورد و در جشن پیروزی یک نفر بیشتر از بقیه حضور داشت و با سکوهای آبی ورزشگاه غدیر ارتباط برقرار کرد، عثمان اندونگ!


این بازیکن با تعصب و انگیزه خاصی در ترکیب آبی‌های خوزستان به میدان می‌رود و هواداران خوزستانی حساب ویژه‌ای روی او در پنج هفته پایانی لیگ برتر باز کردند و درخشش او در خط دفاعی می‌تواند بقای استقلال خوزستان در لیگ را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • «توهین» میلیاردر‌های به تماشاگران
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/«توهین» میلیاردرها به تماشاگران
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/ «توهین» میلیاردها به تماشاگران
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم