Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهیار خادم، مدیر ترویج ستاد دانش‌آموزی نانو در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس درباره یازدهمین دوره از المپیاد دانش‌آموزی نانو گفت: اختتامیه این دوه از المپیاد امروز، دوشنبه ۲۵ اسفند ساعت ۱۶ به صورت مجازی و با حضور سعید سرکار، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو  و حسن مظفری، مشاور رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیر ترویج ستاد دانش‌آموزی نانو  ادامه داد: یازدهمین دوره المپیاد دانشآموزی نانو با شرکت بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانش ‌آموز آغاز و ۳۰ دانش ‌‌آموز به مرحله سوم و نهایی راه پیدا کردند و این مرحله به صورت مجازی (برگزاری آنلاین کارگاه ‌ های تخصصی) و حضوری (به مدت سه روز کار در آزمایشگاه و انجام پروژه) در ۴ شهر سنندج، شیراز، مراغه و نیشابور برگزار و نتایج رقابت شرکت ‌ کنندگان در مراسم اختتامیه اعلام شد.

خادم افزود: نتایج رقابت ۳۰ برگزیده کشوری و راه ‌ یافته به مرحله نهایی المپیاد نانو اعلام و مدال ‌‌های طلا، نقره و برنز به راه‌یافتگان این مرحله اهدا شد. 

 مدیر ترویج ستاد دانش‌آموزی نانو با بیان اینکه استان کردستان، شهر متمرکز راه‌یافتگان به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو بود، خاطرنشان کرد: آیناز رحیمی از شهر سنندج برنده مدال طلای این دوره شد.

خادم در پایان گفت: ابوالفضل زارع دارنده مدال طلای دوره هشتم المپیاد دانش‌آموزی نانو  نیز در اختتامیه این دوره شرکت داشته است.

شایان ذکر است ثبت نام در دوازدهمین المپیاد نانو آغاز شده است و دانش‌آموزان علاقمند می‌‌توانند برای ثبت نام به سا یت باشگاه نانو به نشانی «www.nanoclub.ir» مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیاد دانش اموزی المپیاد دانش آموزی نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود