Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا در اطلاعیه‌ای که رونوشت آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته آمده است: 

ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید نوروز به همه هم‌میهنان عزیز و قدردانی از همراهی و همکاری آحاد شهروندان در اجرای مصوبات و توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت کلیه شیوه‌نامه‌‌های بهداشتی، به اطلاع می‌رساند که در شرایطی به روزهای پایانی سال و عید نوروز نزدیک می‌شویم که خطر شیوع کرونا همچنان در کمین سلامت شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در چنین شرایطی وضعیت کرونایی شهرهای مختلف کشور ازجمله استان آذربایجان شرقی در حالتی شکننده قرار دارد و با کوچکترین غفلت و عادی‌انگاری، موج بعدی بیماری کرونا اوج خواهد گرفت.

لذا ضمن تأکید بر این مطلب که مصوبات ستاد ملی کرونا، ملاک عمل در این استان خواهد بود، اما به دلیل نگرانی از شیوع بیشتر بیماری، از همه هموطنان درخواست می‌شود که از سفر به استان آذربایجان شرقی خودداری کنند.

موضوعی که اهمیت خودداری از این سفرها را دوچندان میکند، شیوع نگران‌کننده نوع انگلیسی ویروس کرونا در آذربایجان شرقی است که احتمال حاد شدن وضعیت در صورت عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مضاعف می‌کند.

بدیهی است که در شرایط حاضر، هیچ برنامه‌ای از سوی دستگاه‌های متولی برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی پیش‌بینی نشده و مردم مهمان‌دوست تبریز و آذربایجان شرقی، پس از ریشه‌کن شدن بیماری کرونا، فرهنگ تاریخی خود را در میزبانی شایسته از مهمانان نشان خواهند داد.

ضمن قدردانی از خدمات و زحمات کادرهای درمان و ادای احترام به روان پاک شهدای مدافع سلامت، تأکید می‌شود که خودداری از انجام سفر در ایام نوروز و استمرار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ادای احترام به تلاش‌های این عزیزان و تضمین سلامت مردم شریف کشورمان خواهد بود.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی نوروز مدیریت تبریز عید نوروز ستاد مقابله با کرونا خبرگزاری فارس فارس تبریز کادر درمان بیمارستان کرونا انگلیسی آذربایجان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین افضلی در نشست بررسی مسائل و مشکلات کشتارگاه صنعتی اراک گفت: وضعیت کشتارگاه به لحاظ بهداشتی و زیست محیطی در حد مطلوب و پاسخگوی نیاز شهرستان نیست.

وی بر ضرورت حل مشکلات کشتارگاه اراک با قید فوریت تأکید کرد و ادامه داد: توجه جدی به سلامت و امنیت غذایی و رعایت قوانین و مقررات مرتبط با بهداشت باید در دستور کار قرار گیرد.

افضلی، با اشاره به نظارت بر کشتارگاه‌های استان مرکزی در اراک افزود: نوروز امسال در راستای اجرای بازرسی‌های سرزده از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی، از این واحد بازدید و موارد شناسایی شد.

در این نشست مسؤولان و مدیران، با تأکید بر اهمیت موضوع و مشکلات سلامت و بهداشت کشتارگاه اراک، اقدامات اصلاحی صورت گرفته در راستای حل نواقص این واحد صنعتی را ارائه و برنامه‌ها و نقطه نظرات خود را برای اصلاح فرآیندهای کشتارگاه صنعتی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عرضه گوشت سالم به بازار را بیان کردند.

کد خبر 6100365

دیگر خبرها

  • هشدار شیوع بیماری زنگ زرد در مزارع غلات آذربایجان‌غربی 
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • عوامل شیوع بیماری آسم و راهکارهای درمان
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد