Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:17:43 GMT

۲۹ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق در بروجرد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۷۵۴۵

۲۹ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق در بروجرد کشف شد

سرهنگ عزت اله غلامی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز ۱۴۰۰ در این شهرستان پیگیری خواهد شد.

وی افزود: با توجه به مقوله چهارشنبه اخر سال و نزدیک شدن به تعطیلات ایام نوروز ۱۴۰۰ در این راستا طرح ارتقا امنیت اجتماعی و افزایش ضریب امنیت و ناامن کردن محیط برای مجرمان ,کلیه رده های اجرایی و ستادی شهرستان بروجرد ,اقدام به پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: با اجرای این طرح طی ۷۲ ساعت گذشته در نقاط جرم خیز ,۱۵ فقره کشف انواع سرقت ,کشف ۲۹۶۰۰ نخ سیگار قاچاق و از واحد های صنفی ۱۲ لیتر روغن ذرت ,۹۲ عدد نوشابه ,یک هزار و ۷۲۸ عدد صابون خارجی ۲۰۰ عدد باطری قلمی و ۶۰ عدد فندک کشف و در این طرح ۱۵ نفر سارق و متهم به دلیل جرایم مختلف دستگیر شدند .

سرهنگ غلامی برخورد با وسایط نقلیه مختلف را از دیگر اهداف این طرح خواند و افزود : در مدت اجرای این طرح ۱۲ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از مردم شریف بروجرد از آنان خواست با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

برچسب‌ها بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد