Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمیان از بسته شدن درب‌های آرامستان بهشت محمدی در سنندج خبر داد و گفت: شهروندان جهت زیارت اهل قبور مراجعه نکنند.

عباس کریمیان رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از بسته شدن درب های آرامستان بهشت محمدی خبر داد و عنوان کرد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان آیین زیارت اهل قبور در روزهای پایانی سال به ویژه آخرین دوشنبه و پنجشنبه سال برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: درب‌های آرامستان بهشت محمدی بسته است و شهروندان جهت زیارت اهل قبور مراجعه نکنند

 

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: هرساله براساس سنت دیرینه شهروندان در روزهای پایانی سال جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه می‌نمودند.

 

کریمیان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال نیز به مثابه سال گذشته تمهیداتی در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی اندیشیده شده است.

 

وی از بسته شدن درب‌های آرامستان بهشت محمدی سنندج و ممنوعیت تردد خبر داد و عنوان کرد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان آیین زیارت اهل قبور در روزهای پایانی سال به ویژه آخرین دوشنبه و پنجشنبه سال برگزار نخواهد شد.

 

کریمیان تصریح کرد: کارکنان این سازمان جهت خدمات‌رسانی به افرادی که عزیز خود را از دست می‌دهند و انجام امور تسغیل و کفن و دفن در آماده باش کامل به سر می‌برند.

 

وی از شهروندان درخواست نمود: شهروندان به منظور حفظ سلامتی خود و جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا ازمراجعه و  تجمع پشت درب‌های بهشت محمدی خودداری نمایند.

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته شدن درب آرامستان مقابله با کرونا سنندج زیارت اهل قبور شیوع ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مرادی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد با عبور سامانه بارشی و افزایش پایداری جو آسمان استان از امروز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده عمدتا صاف تا کمی ابری گاهی به خصوص در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. 
او ادامه داد: بررسی آخرین خروجی الگوهای پیش بینی حاکی از ورود سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه به کشور است که در صورت عدم تغییر در الگوی پیش‌بینی‌ها از روز چهارشنبه استان مرکزی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • بهشت اردیبهشت اصفهان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • آسمان ابری در آدینه استان
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه