Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@10:48:01 GMT

ویدیو | باورنکردنی؛ روح مارادونا توپ را از روی خط بیرون کشید!

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۷۷۰۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 724 KB

به گزارش همشهری‌آنلاین، در حالی که دیدار حساس شب گذشته(یکشنبه) تیم‌های ریورپلاته و بوکاجونیورز در دقایق پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، ریورپلاته برای به ثمر رساندن گلی دقیقه آخری و پیروزی بخش حمله‌ای را تدارک دید و زمانی که اشتباه «کارلوس ایزکوئردوز» مدافع بوکا توپ را به سمت دروازه خودی هدایت کرد، به نظر همه چیز برای شکست شدن دل هواداران این تیم مهیا بود اما همزمان با اینکه مدافع مقصر سر خود را به نشانه شرمندگی بابت این گل قریب الوقوع مابین دست‌هایش گرفته بود، توپ به شکلی ماورائی تغییر مسیر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز دروازه‌بان بوکا توپ برگشتی را مهار کرد و بابت شانس خوبش در این صحنه که یکی از اتفاقات نادر توپ و مستطیل سبز محسوب می‌شود، شکرگزاری کرد اما برخی از هواداران این اتفاق را به شانس نسبت نمی‌دهند بلکه معتقدند که این اتفاق کار «دست» یکی از فرزندان مشهور بوکا یعنی «دیگو آرماندو مارادونا» بوده است.

فوق ستاره سال‌های دور آلبی سلسته که نوامبر سال گذشته به دلیل ایست قلبی درگذشت و جهان فوتبال را در ماتم فرو برد، در دو مقطع پیراهن بوکاجونیورز محبوبش را بر تن کرد و برخی از هواداران خرافاتی این تیم بر این باورند که او موقعیت دقیقه آخری ریورپلاته را از آن دنیا خراب کرده است.

یکی از هواداران در توییتی نوشت: تنها توضیح این است که روح مارادونا توپ را از روی خط چرخانده و بیرون کشیده است؛ هرچه بیشتر صحنه را می‌بینم دیوانه‌تر می‌شوم.

مارادونا که به واسطه گلی که در سال ۱۹۸۶ برابر انگلیس در جام جهانی مکزیک به ثمر رساند و به «دست خدا» شهرت دارد، در زادگاهش همچنان چهره‌ای محبوب محسوب می‌شود.

کد خبر 590863 برچسب‌ها دیه‌گو مارادونا فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دیه گو مارادونا فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد

به گزارش خبرنگار مهر، توماج وحید افشار عصر پنجشنبه پس از اتمام جلسه استیضاح شهردار ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه چهار ساعت طول کشید و حسین مهدی‌زاده با عنوان شهردار ارومیه پاسخگوی نقدها وسوالات مجموعه شورای شهر ارومیه شد.

وی ادامه داد: این شورا دارای ۱۱ نفر عضو است که برای استیضاح شهردار باید ۲سوم این اعضا نظر بر استیضاح وی داشته باشند.

وحید افشار اضافه کرد: در این جلسه طولانی پس از اتمام بحث وگفت و گو، کار به رأی گیری کشید که صرفاً چهار نفر رأی به ابقاء وی دادند که همین موضوع باعث شد نام مهدی‌زاده بر سکان شهرداری ارومیه باقی بماند.

با اینکه هفت نفر رأی موافق عزل شهردار ارومیه بودند اما این تعداد باید هشت نفر می‌شد در حالی که صرفاً چهار نفر موافق ماندن وی هستند که این موضوع نشان از سختی مسیر آینده شهرداری ارومیه است.

کد خبر 6094750

دیگر خبرها

  • مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!
  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • بیا در آغوشم؛ به یاد «حسین بختیاری» که بهار پر کشید
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد