Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:52:33 GMT

معترضان عراقی پالایشگاه نفت ذی‌قار را بستند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۷۷۰۹

معترضان عراقی پالایشگاه نفت ذی‌قار را بستند

تظاهرکنندگان عراقی پالایشگاه نفت ذی‌قار را بستند و مانع ورود کارکنان به آن شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، شاهدان عینی اعلام کردند: ده‌ها تن از معترضان در شهر ناصریه پالایشگاه نفت ذی‌قار در جنوب شهر را بستند و مانع فعالیت کارکنان شدند. معترضان خواهان بهبود خدمات‌رسانی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای بیکاران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهدان عینی اعلام کردند: ده‌ها تن از ساکنان منطقه الحبیلیه اتوبان شمال شرق ناصریه را بستند. برخی نیز پل النصر در مرکز شهر و ساختمان فرمانداری شهرستان الحبایش را بستند. صدها تن از معترضان عراقی در خیابان‌ها تجمع کردند و نیروهای امنیتی نیز در اطراف ساختمان‌های دولتی مستقر شدند.

عبدالغنی الاسدی، رئیس دستگاه امنیت ملی عراق که به عنوان استاندار موقت ذی‌قار تعیین شده، اخیرا مذاکراتی را با رهبران عشایر و مسؤولان این استان برای انتخاب استاندار جدید آغاز کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تظاهرات عراق ذی قار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیمش امید عراق در دیدار رده‌بندی زیر ۲۳ سال آسیا به مصاف اندونزی رفت و در شرایطی که این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک تمام شده بود، سرانجام دقیقه ۹۶ علی جاسم از راه رسید و با شوتی تماشایی دومین گل تیمش را به ثمر رساند. 

چند دقیقه پس از گل علی جاسم اما اتفاق نگران‌کننده‌ای برای عراقی‌ها رخ داد و منتظر محمد ستاره ۲۲ ساله فصل جاری تیم فوتبال مس رفسنجان به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

بی‌شک این خبر خوشی برای محرم نویدکیا سرمربی نارنجی پوشان رفسنجانی نیست که منتظر محمد هم پس از حضور او توانسته نمایش‌های قابل توجهی در ترکیب مس داشته باشد و حالا در صورتی که غیبت او طولانی مدت باشد در ۵ مسابقه لیگ برتر و جام حذفی ضربه بزرگی به تیم مس خواهد خورد. 

منتظر محمد در جشن صعود عراقی‌ها

حالا باید منتظر ماند و دید که پزشکان مس رفسنجان پس از بررسی شرایط این بازیکن مدت دوری او از میادین را چه مدت اعلام می‌کند. البته ممکن هم هست که مصدومیت منتظر محمد خیلی جدی نباشد و به دلیل ۱۱۲ دقیقه حضور در یک مسابقه پرفشار دچار گرفتگی و مجبور به ترک زمین شده باشد.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو
  • بازسازی چهره زن عراقی از ۷۵۰۰۰ سال پیش / عکس
  • مشارکت دانشجویان عراقی در جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!
  • پلیس نیویورک وارد دانشگاه کلمبیا شد؛ ماموران ده‌ها نفر را بازداشت کردند
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تبدیل به پادگان نظامی شد؛ ترامپ خوشحال شد
  • حمله پلیس به محل تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا