Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@07:17:10 GMT

نوسان جزئی قیمت طلا و سکه دربازار

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۷۷۶۲

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا وجواهر تهران گفت: قیمت طلا امروز کاهش یافت و نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۴۶ هزار تومان رسید. ناطقان: ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز قیمت هر گرم طلا در بازار اندکی کاهش داشت اما نرخ هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته حدود ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت و با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران مطرح کرد: با توجه به کاهش ارزش اونس جهانی طلا و نوسان نرخ ارز نسبت به هفته گذشته میلادی، امروز قیمت طلا کاهشی و سکه افزایشی بود.

محمدولی ادامه داد: از یک ماه گذشته تاکنون هر اونس طلا حدود ۹۱ دلار کاهش قیمت داشته و هم اکنون با نرخ هزار و ۷۲۷ دلار عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۴۶ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: نوسان جزئی ، قیمت ، سکه و طلا ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نوسان جزئی قیمت سکه و طلا بازار رئیس اتحادیه فروشندگان طلا هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 748288

دیگر خبرها

  • منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است