Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس ستاد انتخابات استان البرز از نهایی شدن ثبت نام ۱۰۰۱  داوطلب در استان البرز در ششمین دوره انتخابات شوراها در پایان روز ششم ثبت نام خبر داد، گفت: شمار داوطلبانی که به صورت قطعی در ششمین روز ثبت نام شورای شهر استان ثبت نام کردند به ۳۷۸ نفر رسید.

نورمحمد فردی درباره آخرین آمار ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراها در استان البرز گفت: در پایان روز ششم ثبت نام ۱۰۰۱  نفر از دواطلبین در استان البرز نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود:  که از این تعداد ۸۶۵ نفر معادل ۸۶ درصد آقایان و ۱۳۶ نفر معادل ۱۴ درصد بانوان بودند.

وی افزود: داوطلبان ثبت نام انتخابات شورای شهر در مجموع ۴۶ درصد به صورت حضوری در فرمانداری‌ها و ۵۴ درصد به صورت مکانیزه ثبت نام کردند.

معاون استاندارد تصریح کرد:  با توجه به اینکه ثبت نام شورای شهر از ۲۰ اسفند ماه شروع و تا فردا ۱۸ عصر مهلت برای ثبت نام وجود دارد  از کلیه جوانان،  بانوان،  متخصصان و دانشگاهیانی  که تمایل دارند در آخرین روز از مهلت قانونی ثبت نام نمایند.

معاون استاندار گفت:  در هر صورت در این مدت شش روز افرادی که ثبت نام نموده اند از نظر تحصیلات ۳۴ نفر دکتری،  ۳۲۵ نفر فوق لیسانس،  ۵۹۴ نفر لیسانس،  ۲۴ نفر فوق دیپلم،  هفت نفر دیپلم،  دو نفر زیر دیپلم و ۱۵ نفر سطح یک حوزوی ثبت نام نمودند.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان تصریح کرد:  بعد از پایان ثبت نام بررسی صلاحیت داوطلبان با اجرای مقررات توسط هیات اجرایی در مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و نتیجه به افراد اعلام می گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استان البرز شورای شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پرونده نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ امروز با برگزاری آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برای بیش از  ۷ هزار داوطلب قمی بسته شد.

نماینده سازمان سنجش در قم گفت: در کنکور امسال ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب از این استان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی شرکت می‌کنند که از این میان تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب مرد هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک